رييس کلانتري 129 جامي گفت: سوداگراني که در دربين افراد داراي اختلال جنسيتي مواد مخدر توزيع مي‌کردند، دستگير شدند.

سرهنگ ايرج بهادري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در پي وصول خبري از سوي مخبرين و هموطنان آگاه در خصوص پخش مواد مخدر در حوالي خيابان وليعصر . پارک دانشجو اقدامات گسترده پليس آغاز شد.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در اين راستا ماموران با بررسي و تحقيقات لازم توانستند محل بسته بندي و پاتوق معتادان را در  دو مغازه‌ اطراف پارک دانشجو رديابي کنند.
رييس کلانتري 129 جامي در ادامه اذعان داشت: به دنبال اين موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي وارد دو مغازه مورد نظر شده و توانستند در آبدارخانه يک مغازه کت و شلوار فروشي دو متهم را حين بسته بندي مواد مخدر افيوني دستگير و از آنان حدود 500 گرم ترياک کشف و ضبط کنند.
وي افزود: همچنين در حين بررسي بيشتر شخصي وارد مغازه شد که ماموران بلافاصله آن را دستگير کردند و در بازرسي از آن بيش از 174 گرم ترياک بسته بندي شده کشف و ضبط کردند.
به گفته رييس کلانتري 129 جامي اين افراد معترف شدند که مواد را از يک مواد فروش اصلي خريداري کرده و در پارک دانشجو و اطراف آن بين افراد داراي اختلال جنسيتي پخش مي‌کنند و اين افراد نيز مجدد در بين يکديگر به توزيع مواد مي‌پردازند./ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار