سمينار سراسري مسئولين ورزش بانوان و نواب رئيس بانوان فدراسيون‌هاي ورزشي کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سمينار سراسري مسئولين ورزش بانوان و نواب رئيس بانوان فدراسيون‌هاي ورزشي کشور با حضور مرضيه اکبرآبادي معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان و عباس جهان‌بيني مدير کل ورزش و جوانان استان قم در قم برگزار شد.
در ابتداي اين سمينار که به منظور بررسي وضعيت ورزش بانوان کل کشور و همچنين بررسي‌ راهکارهاي توسعه ورزش بانوان در رشته‌ها و استان‌هاي سراسر کشور در سالن همايش هتل پارسيا قم برگزار مي‌شود، عباس جهان‌بيني مدير کل ورزش و جوانان استان قم سخراني کرد.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم در جمع مسئولين ورزش بانوان و نواب رئيس بانوان فدراسيون‌هاي ورزشي کشور جهش قم به سمت و سوي توسعه ورزش را مطلوب ارزيابي کرد و بيان داشت: با توجه به بافت فرهنگي و موقعيتي که قم در مقايسه با ساير استان‌ها دارد، پيشرفت بانوان قم در ورزش روند خوبي داشته است.
معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان نيز دومين سخنران نوبت صبح اين سمينار بود که پيرامون وضعيت ورزش بانوان کشور نکات مهمي را به مسئولان امور بانوان و توسعه ورزش همگاني ادارات کل استان‌ها و نايب رئيسان فدراسيون‌هاي ورزشي گوشزد کرد./س
برچسب ها: قم ، سمینار ، ورش بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.