تائيد صلاحيت 1520 نفر در تهران براي انتخابات شوراها، درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات، تغيير ميزان يارانه پرداختي به مردم، مواضع آيت‌الله رفسنجاني و منافع نظام و ماموریت ویژه کشورهای غربی به نهادهای حقوق بشری برای پرونده‌سازی علیه قالیباف و جلیلی از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


در جلسات علني بررسي بودجه چه‌ مي‌گذرد؟+ لينك اخبار
اين روزها جلسات علني مجلس شوراي اسلامي به بررسي لايحه بودجه 92 اختصاص دارد، براي اطلاع روزانه از آنچه كه در صحن علني مي‌گذرد، متن اين خبر را بخوانيد.



لاریجانی، کاندیدای فراکسیون رهروان ولايت براي رياست مجلس خواهد بود
عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت با اشاره به برگزاري انتخابات هيئت‌رئيسه مجلس در هفتم خردادماه سال جاري ، گفت: این فراکسیون،علي لاریجانی را به عنوان کاندیدای خود برای رياست مجلس معرفي خواهد كرد.



تائيد صلاحيت 1520 نفر در تهران براي انتخابات شوراها/ 16 تا 22 خرداد‌ فرصت تبليغات كانديداها
رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراي شهر استان تهران گفت: در شهر تهران از مجموع 1960 نفر کانديداي داوطلب انتخابات شوراي شهر تهران 1520 نفر تاييد صلاحيت قطعي شدند که اين تعداد در تجديدنظرها در حال افزايش است.



درخواست نمایندگان از "ابوترابی‌فرد" برای انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات
عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان از تهيه نامه‌اي توسط اكثريت نمايندگان مجلس خطاب به "حسن ابوترابي فرد" خبر داد و گفت: در اين نامه از وي خواسته شده تا از ادامه حضور در رقابت‌هاي انتخاباتي انصراف دهد.



آيا ميزان يارانه پرداختي به مردم تغييري مي‌کند؟
رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي با اشاره به آخرين اخبار ميزان يارانه پرداختي به مردم گفت: تمام تلاش مجلس اين است تا رقم پرداختي به مردم ثابت مانده و همان رقم 45 هزار و 500 تومان پرداخت شود.



برخي تبعات تحريم و اختلال بازار ارز را ناشي از هدفمندي عنوان كردند/براي مديريت جهان بايد خودمان را باور كنيم
رئيس‌جمهور اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را یک اصلاح ساختاری در کل اقتصاد کشور برشمرد و گفت: متاسفانه برخی‌ها با پیش کشیدن مسائلی، تبعات تحریم و اختلال در حوزه بازار و ارز را ناشی از اجرای این قانون عنوان کردند که البته درست نبود.



تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری پس از انتشار اسامی نامزدها آغاز می‌شود
وزیر کشور و رئیس هیئت اجرایی مرکزی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: تبلیغات نامزدها پس از انتشار اسامی نامزدها آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.



اولین گام در تبلیغات انتخاباتی نلغزیدن از آرمان‌ها است/تبلیغات انتخاباتی باید به گفتماني نمونه و شایسته تبدیل شود
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: بنده به همه شما که با نگاه تکلیف مدارانه وارد عرصه شده‌اید، می‌گویم مبادا در مسیری گام بردارید که آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشید، از این رو تبلیغات انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که به یک گفتمان نمونه و شایسته تبدیل شود و در حد خودمان الگویی برای دوره‌های بعد شود.


سخني پيرامون مواضع آيت‌الله رفسنجاني و منافع نظام
آيت‌الله رفسنجاني در بيانيه‌هاي انتخاباتي خود، دائما بر اين نکته تاکيد مي‌کنند کشور به ثبات و آرامش نياز دارد و بايد از تنش‌زايي پرهيز کرد، اما بر اساس مواضعي که صادق زيباکلام به نيابت از کانديداي احتمالي يازهمين دوره رياست جمهوري در مناظره با نبوي به اتخاذ کرد، در صورت رسمي شدن اين مواضع، نه‌تنها کشور روي ثبات و آرامش را به خود نخواهد ديد، بلکه باعث ايجاد تنش و آشوب خواهد شد.


دولت رفسنجانی منشأ بی قانونی است/ احمدی‌نژاد ساخته و پرداخته مشایی است
نماینده کامران باقری لنکرانی، دولت سازندگی را منشأ بی قانونی دانست و گفت: ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.



بحران معنویت جامعه آمریکا را در سیاه‌چال مدرنیته و لیبرالیسم قرار داده است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ناتوانی دولت آمریکا در حل چالش‌ها و معضلات فراگیر این کشور گفت: بحران معنویت و فقدان پشتوانه مذهبی جامعه آمریکا را در سیاه‌چال مدرنیته و لیبرالیسم و در سراشیبی سقوط قرار داده است.



ماموریت ویژه کشورهای غربی به نهادهای حقوق بشری برای پرونده‌سازی علیه قالیباف و جلیلی
محافل حقوق بشری غربی تصمیم گرفته‌اند تمرکزی جدی را روی محمد باقر قالیباف به عنوان یکی اصلی ترین کاندیداهای اصولگرایان به عمل آوردند.



غربی‌ها در استقبال از کاندیداتوری رفسنجانی چه گفتند؟
منابع غربی سعی کرده‌اند از هاشمی تصویری کاملا هماهنگ با سیاست‌های غرب ترسیم کرده و پیروزی او را بهترین سناریوی مورد نظر غرب در انتخابات ایران تصویر کنند.



جاسوس سازمان سيا در ايران كه بود؟ + تصاوير
كوروش احمدي جاسوس سرسپرده سازمان سيا پس از سال‌ها فعاليت معاندانه عليه نظام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگير و به دار مجازات آويخته شد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار