رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي با اشاره به آخرين اخبار ميزان يارانه پرداختي به مردم گفت: تمام تلاش مجلس اين است تا رقم پرداختي به مردم ثابت مانده و همان رقم 45 هزار و 500 تومان پرداخت شود.

حميدرضا فولادگر نماينده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سرانجام هدفمندسازي يارانه‌ها گفت: تلاش مجلس اين است که ميزان پرداختي به مردم تغييري نکند.

وي تصريح کرد: سقف درآمدي دولت از محل هدفمندسازي يارانه‌ها 50 هزار ميليارد تومان در نظر گرفته شده است و سعي خواهيم کرد در بخش هزينه‌اي همان مبلغ 45 هزار و 500 تومان را ابقا کنيم و باقي مانده آن را به بخش‌هاي ديگر اختصاص دهيم.

رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 قانون اساسي در ادامه به تعيين نرخ ارز در قانون بودجه اشاره کرد و گفت: با استناد به بررسي هاي صورت گرفته و هم چنين تعيين جداول درآمدي و هزينه‌اي بودجه پيش بيني مي‌کنيم نرخ ارز 2 هزار و 450 تومان تصويب شود.

وي اظهار داشت: البته پيشنهاد مي‌کنيم يارانه ريالي داشته باشيم تا نرخ ارز واحد شود يعني کالاهاي اساسي نيز از نرخ ارز ثابت استفاده کنند و مابه التفاوت آن يارانه داده شود.

رئيس کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي تصريح کرد: اين موضوع توسط نمايندگان تعيين تکليف خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، تولید ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار