نایب‌رئیس و عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های داوطلبان در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی باید قرار گیرد و برد سیاسی نباید موجب باخت اخلاقی داوطلبان شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سعید حیدری‌طیب گفت: باید تمدن و فرهنگ اصیل کرمانشاهی را به اثبات برسانیم و مردم به دور از هرگونه مسئله قوم‌گرایی به کاندیدای اصلح رأی دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای پیشرفت نظام اسلامیحرکت کنیم، ادامه داد: شایسته است که در بحث شوراها بین احزاب و نخبگان سیاسی آشتی برقرار شود و در کنار آن حضور فعالانه و بابصیرت مردم را داشته باشیم.

نایب‌رئیس و عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه رقابتی کاندیداها باید در زمینه رقابت کاری باشد و اخلاق‌مداری بهترین رکن تبلیغات است و نباید برای رسیدن به هدف، دست به هر کاری که برخلاف قوانین و مقررات شوراهااست زده شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برد سیاسی موجب باخت اخلاقی کاندیدا و داوطلب شود، افزود: برنامه‌های داوطلبان در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی بایدقرار گیرد و هیئت نظارت تا آخرین دقایق به بررسی خود ادامه خواهد داد.

ویبا بیان اینکه بی‌تفاوتی و سکوت در بحث انتخابات خیانتی بزرگ است، ادامه داد: نظامی که در رأس آن ولی‌فقیه وجود دارد، منفعلانه عمل نمی‌کند و با بهترین تفکر انتخاب می‌کند.

حیدری‌طیب با تاکید بر اینکه خرید و فروش آراء تخلف محسوب می‌شود، افزود: همواره در سخت‌ترین شرایط مردم ما حضور داشته‌اند و آن‌چه که به نفع ملت است را انتخاب کرده و خواهند کرد/س
برچسب ها: کرمانشاه ، باخت ، اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.