مدیر عامل شرکت دارو سازی سها هلال سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر کشور گفت: شرکت داروسازی سها هلال 15 درصد از تولیدات کل کشور را تامین می کند.

سیامک افاضلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شرکت داروسازی سها هلال یک شرکت پویا و ارزنده است که در راستای تحقق شعار حماسه ی اقتصادی در حوزه صنعت، فعالیت های مختلف در قسمت های گوناگون داشته است.

وی با بیان این که این حرکت به عنوان یک روند مطالعاتی قابل تحلیل و بررسی است عنوان کرد: در شرکت داروسازی سها هلال در حوزه ی تولید، تحقیقات و بهبود فرآیند ها، گسترش تنوع با حفظ کیفیت، ورود به بازار جهانی، تلاش به منظور جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی و همچنین ایجاد زمینه مناسب جهت انجام کارگروه ها و ارتقاء انگیزه مشارکت گام موثری برداشته است.

وی با اشاره به این که فشار تحریم های اقتصادی به خصوص در حوزه ی دارو و تولید بسیار است، اذعان داشت: از شرایط کنونی به عنوان یک فرصت برای ارتقاء حوزه ی دارو و درمان با مشکلات برخورد جدی خواهیم داشت.

افاضلی در ادامه گفت: این روند در سال جدید منجر به حفظ دستاوردهای علمی و پزشکی برای سازمان تدارکات پزشکی به خصوص کشور عزیزمان شده است.

وی با اشاره به این که یکی از مسائل مورد توجه در کل صنایع ایران، هماهنگی و نزدیکی آن با استاندارد های جهانی است افزود: آفرینش سیستم های داخلی به واسطه ی حمایت و تقویت نیروهای کارآمد، افزایش راندمان، کاهش ضایعات ، تولید زمان، مواد و فعالیت های غیرمولد و استفاده های بهینه از سرمایه های انسانی در دستور فعالیت های این شرکت است.

افاضلی با بیان این که افزایش حجم تولیدات نشان از استقبال افراد بیمار از محصولات این شرکت دارد گفت: با توجه به مشارکت شرکت های مختلف و بهره برداری های گوناگون در تولید محصولات متنوع ، این شرکت 15 درصد از سهم بازار را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته موضوع تحریم ، تولید دارو و صنعت را با معضلات رو به رو ساخته اما خوشبختانه این امر تا کنون با تدبیر به توسعه و تقویت روبه رو بوده و مردم در زمینه ی داروهای مرتبط به شرکت با کمبود مواجه نخواهند شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار