پیش فروش بلیت‌های نمایش "یرما" به کارگردانی علی رفیعی که قرار است از اول خردادماه سال جاری در تماشاخانه استاد حمید سمندریان روی صحنه برود، آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر و طبق اعلام گروه نمایشی "یرما"، تماشاگرانی که تمایل به رزرو اینترنتی بلیت های این اثر نمایشی دارند، می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه به نشانی  www.tamashakhaneh.ir نسبت به پیش خرید اینترنتی بلیت نمایش که از پنجشنبه، 26 اردیبهشت ماه، آغاز شده است، اقدام کنند.

این نمایش با یک گروه 40 نفره  از بازیگران کارگاه بازیگری استاد رفیعی، تمرین  و تولید شده است و هنرمندانی چون وحید آجرلو، مهدی اعتماد، سارا اکبری، مجتبی آقامیرزایی، مسعود جهانبخش، نسرین درخشان زاده، سارا رسول زاده، ساناز روشنی، مصطفی ساسانی، یلدا عباسی، شهلا ندری و ... در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
همچنین بر اساس این خبر، دانشجویان و علاقه مندان  نمایش "یرما" می توانند در سه روز آغازین این نمایش (اول تا سوم خرداد) از تخفیف 25 درصدی برای تهیه بلیت و دیدن این نمایش بهره مند شوند. گفتنی است این تخفیف تنها ویژه دوران پیش فروش است و با شروع اجرای نمایش تمامی بلیت های باقی مانده به صورت تمام بها فرخته خواهد شد.
عوامل این نمایش 120 دقیقه ای  را حمید پور آذری مشاور کارگردان، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان و علی رفیعی، نگار نعمتی و ندا نصر گرو ه طراحی لباس  را تشکیل می دهند./ي2
برچسب ها: نمایش ، یرما ، بلیت ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار