هر چند گفته می شد آیفون در نظر دارد پیش از رونمایی از آیفون 6 ، آیفون S5 را به بازار ارائه دهد ، اما گمانه زنی ها از ورود آیفون 6 به بازار خبر می دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از بازار خبر ؛طبق آخرین اخبار رسیده شرکت آیفون در نظر دارد در سال 2013 از مدل آیفون 6 خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون 5 به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.


زمزمه های حضور آیفون 6 در حالی به گوش می رسد که آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون 5 علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک کند.


به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و  همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون 4 و 4S نصیب خود کرده است.

حال با گذشت نزدیک به یکسال از حضور آیفون 5 در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور آیفون 6 و رونمایی از آن به گشو می رسد.


آیفون 6 برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون 6 بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون 6 بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون 6  در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان  IOSX   را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x  است.  در  این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی های سخت افزاری این گوشی حرفی بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی  نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود.

برچسب ها: فیلم ، بازار ، آی تی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۱:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۲
Good
آخرین اخبار