رئیس حوزه هنری گفت: تاکنون حوزه هنری 619 عنوان کتاب را با محور هنر و ادبیات پایداری به همت مؤلفان چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محسن مؤمنی شریف افزود: کتاب‌های تألیف شده اکثراً با محوریت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نشان‌دهنده روح متعالی هنرمندان و نویسندگانی است که سعی می‌کنند بهترین آثار را خلق کنند.

وی با یادآوری اینکه در تولید این آثار سعی شده است ارزشمندترین مبانی اسلامی و انقلاب مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: ادبیات پایداری کشور امروز به مرحله بلوغ رسیده است و همه یقین دارند که این ادبیات جای پای خود را پیدا کرده و به سرعت نیز در حال رشد و نمو است.

رئیس حوزه هنری از این ادبیات به عنوان گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی و نقطه تعالی هنر اسلامی، دینی یاد کرد و افزود: ادبیات پایداری کشور ما از ادبیات وارداتی بی‌نیاز بوده و این موضوع به اندازه‌ای اهمیت دارد که موضوع هسته‌ای دارای ارزش و قرب است.

مؤمنی شریف خاطر نشان کرد: نویسندگان ما به عنوان اصلی‌ترین ابزارها و عناصر تولید ادبیات پایداری متعهدانه، دلسوزانه و با خلوص نیت در این حوزه ورود پیدا کرده و توانسته‌اند عظیم‌ترین کاروان تحولی را در ساختار ادبیات و هنر این کشور به راه اندازند.

وی به جایگاه استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در این استان نویسندگان ممتاز و شاخص با تولید بیش از 12 اثر مکتوب توانایی خود را نشان دادند و ما معتقدیم همچنان باید بر این گنجینه افزوده شود.

‌رئیس حوزه هنری، استعدادهای نویسندگی دوران دفاع مقدس را استعدادهای بی‌نظیر و حاوی خلاقیت ممتاز خواند و اضافه کرد: در نشستی که اخیراً با مقام معظم رهبری داشتیم معظم‌له به فخر و شرف ادبیات پایداری، مقاومت و همچنین ضرورت پرداختن به کیفیت تولید این آثار تاکید داشتند و ما توصیه‌های مقام معظم رهبری را در ارتقای این بخش با جان و دل قبول می‌کنیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، تالیف ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.