بداهه گویی در کار طنز به دلیل بخشیدن جنبه عام به کار، اثر را باورپذیرتر می کند

"خشایار راد" بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص میزان استفاده از بداهه گویی در کار گفت: در تئاتر بسیار زیاد از بداهه گویی استفاده می کنم اما در کار تصویری بستگی به نظر کارگردان دارد که با بداهه گویی تا چه میزان موفق باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: در کار طنز بداهه گویی در باورپذیری کار مؤثر است و چون جنبه عام به کار می بخشد باعث هضم بهتر آن برای مخاطب می شود.
این بازیگر در خصوص کار کردن کارگردان با گروه خاص ابراز کرد: این کار فواید و مضراتی به دنبال دارد که از فواید آن می توان به این امر اشاره کرد که بازیگران وقتی سر چند پروژه کار می کنند با اخلاق و طرز فکر هم آشنا می شوند،‌ اما از مضرات آن کلیشه شدن بازیگر برای مخاطب است.
وی در خصوص تأثیر تئاتر در بالا بردن سطح کیفی کیفیت بازیگری در سینما و تلوزیون گفت: بازیگری در تئاتر باعث بالا بردن مهارت بازیگر در سینما و تلویزیون می شود.
وی تصریح کرد: من معتقدم تا بازیگری تئاتر را تجربه نکند قادر نیست بازیگر خوبی در سینما و تلویزیون باشد همچون فوتبالیست ها که تا مهارت راه رفتن درست را یاد نگیرند قادر به بازی کردن خوب و با کیفیت نیستند.
"راد" در پایان در خصوص ضبط و پخش همزمان کارهای تلویزیونی خاطر نشان کرد: من معتقدم کار اگر اول به طور کامل ضبط شود بعد روی آنتن برود موفق تر است چون مسایل فنی بهتر رعایت می شود و کار با کیفیت تر ارائه خواهد شد./ي2
برچسب ها: خشایار راد ، بازیگر ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مجید
۲۱:۰۴ ۱۷ دی ۱۳۹۲
سلام یه برنامه طنز صبح ها از شبکه تهران نشون میدن عالیه.
به نام شهر ورزشی بااجرای مجتبی نظری همه کار بداهه گویی هست...
آخرین اخبار