نمایش رادیویی مرگ گلوله کاری از صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی در جشنواره بین المللی ABU ( رادیو تلویزیون های آسیا و کشورهای حوزه اقیانوس آرام) به نمایش درمی آید .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی گفت : مرگ گلوله عنوان نمایش رادیویی است که به مدت 30 دقیقه در گروه نمایش شبکه استانی صدای استان تولید شده و این روزها به عنوان نمایش رادیویی برگزیده صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در بخش مسابقه بین الملل جشنواره بین المللی ABU انتخاب شده است .

محسن زاهد احمدی افزود : این نمایش رادیویی داستان مرد روستایی اسلحه سازی را روایت می کند که به امرار معاش از این راه می پردازد و در تنگنای مالی قرار دارد .

وی گفت: در این داستان مرد با پیشنهادی عجیب مواجه می شودکه زندگی او و خانواده اش را تغییر می دهد و ان هم ساخت گلوله ای به شرط مرگ آدمی است و ... .

به گفته وی این نمایش رادیویی از شبکه استانی صدای مرکز خراسان شمالی در حالی به جشنواره بین المللی ABU ( رادیو تلویزیون های آسیا و کشورهای حوزه اقیانوس آرام ) راه یافته است که آثار متنوع و مختلفی از شبکه های استانهای مختلف کشور و همچنین شبکه های سراسری صدا در این رقابت حضور داشته اند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.