شهردار منطقه 10 در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان از نصب سرویس های بهداشتی پیش ساخته در منطقه 10 خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی سال های اخیر شاهد روند خوبی در راستای تعامل و مشارکت مردمی با نهاد شهرداری بودیم که این امر باعث شد تا در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی اقدامات مطلوبی انجام شود.
وی در خصوص نصب سرویس های بهداشتی پیش ساخته (قابل جابجایی) گفت: پرتال های پیش ساخته در بوستانک نوید، پاتوق محله راز، مرکز آموزش  گل و گیاه واقع در خیابان شهید عرب، پاتوق محله طوس، پاتوق محله آذربایجان، لچکی فضای سبز انتهای خیابان رنجبر هر کدام 4 چشمه در نصب است.
وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده به منظور گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان، توسعه و باز سازی سرویس های بهداشتی در اولویت برنامه ها قرار گرفته و احداث سرویس های بهداشتی در بوستان شهید عرب ، پایانه اتوبوسرانی سه راه آذری و بوستان شهید حبیب غنی پور هر کدام با 6 چشمه در دست اجراست.
وی خاطر نشان کرد: بازسازی 6 سایت از سرویس های بهداشتی سطح منطقه در مجموع 52 چشمه در بوستان های سطح منطقه و همچنین بازسازی 4 سایت سرویس بهداشتی مکانیزه به تعداد 40 چشمه در بزرگراه شهید نواب صفوی، بوستان 22 بهمن و انتهای خیابان جیهون از دیگر اقدامات این منطقه در راستای تأمین و بازسازی سرویس بهداشتی است./ز
برچسب ها: تصب ، سرویس ، رفاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار