سرپرست هیات گلف استان کرمان گفت: تیم مینی گلف بانوان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور در گروه سنی بزرگسالان مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور دامغانی افزود: در این رقابت ها 9 تیم به مدت دو روز در استان اردبیل به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی ادامه داد: زهرا سیدی، مینا انقلابی و فاطمه اقبالی اعضای تیم کرمان و فاطمه میرحسینی به عنوان سرپرست تیم کرمان در این رقابت ها حضور داشتند.

دامغانی، با اشاره به اینکه گلف کرمان در چند سال اخیر در بخش بانوان بیشتر فعال شده است، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های لازم بتوانیم در همه بخش های قهرمانی، آموزشی، مربیگری و داوری در این رشته موفق عمل کنیم .


**نایب قهرمانی بانوی سیرجانی در رقابت های دو و میدانی کشور

بانوی دونده سیرجانی در رقابت های دو و میدانی کشوری مدال نقره را از آن خود کرد.

زهرا آباده ای در حاشیه آیین استقبال که توسط مردم و ورزش دوستان در ابتدای ورودی شهر سیرجان انجام شد گفت: این دیدارها در اردبیل با شرکت یکهزار و500 ورزشکار زن از 20 استان کشور به مسافت پنج کیلومتر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به علاقه ای که به ورزش دو و میدانی داشتم مدت 2 سال است که به این ورزش پرداخته ام و مقام اول استان و شهرستان را به دست آورده و اولین بار در پیکارهای کشوری حضور یافته ام./زر

برچسب ها: گلف ، مینی ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار