باشگاه تئاتر ایران زمین فرهنگسرای ابن سینا - مجری طرح نمایشنامه خوانی- شنبه 28 اردیبهشت ماه میزبان گروه تئاتر "فردا" است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش، "شیری که می غرید" نوشته ناصح کامگاری و کارگردانی بیتا خارستانی برای اولین بار برای کودکان و نوجوانان نمایشنامه خوانی می شود.

این نمایش که ترکیبی از شیوه زنده - عروسکی است و همراه موسیقی زنده اجرا می شود، روایتگر دو دلقک دوره‌ گرد است که از وطن و ماوای خود مهاجرت کرده اند و اکنون در شهری اروپایی به دستفروشی می‌پردازند و برای بیان اوضاع و روزگار خود، در قالب یک تئاتر عروسکی ماجرای شیری را نمایش می‌دهند که از جنگل به شهر پرهیاهو پا گذاشته و با پشت سر گذاشتن رویدادهای گوناگون به شهرت و افتخار رسیده، اما ناراضی است. این بخش از نمایشنامه که با اقتباس از داستان "لافکادیو" اثر شل سیلور استاین نوشته شده با بازگشت شیر به جنگل برای کسب هویت و جایگاه قبلی خود به پایان می‌رسد، اما تقابل دو دلقک‌ نمایش همچنان ادامه می‌یابد.
  این نمایش خوانی با نقش خوانی مهرداد باقری و حامد مدرس شنبه، 28 اردیبهشت ماه، ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب اجرا می شود.
ستاره شجاعی تصویرساز و لیلا رستمی شکوه روابط عمومی این نمایش هستند.
علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های 09397696524 و 09392365570 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار