نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: نظم و امنیت اساس توسعه و پیشرفت در یک جامعه است.

ˈسعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به جایگاه و نقش مهم امنیت در کشور اشاره کرد و افزود: حوادث و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد، مایه عبرت انسان ها است زیرا می تواند بر تجربه و آگاهی بیشتر آدمی بیافزاید.

این مقام مسوول حرکت در مسیر الهی را بهترین راه برای خدمتگزاران در تمام عرصه ها خواند و بیان کرد: مسوولان، امانتدار آرمان ها و اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند که لازمه کسب موفقیت در این عرصه، حفظ امانتداری است.

رئیس شورای تأمین شهرستان یکی از مسوولیت های موثر و نقش آفرین در حوزه خدمت رسانی به شهروندان را حفظ امنیت و آرامش روانی ذکر کرد و گفت: یک جامعه سالم نیازمند نظم و امنیت است و این مهم با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی کشور شکل می گیرد که لازم است از تلاش های آنان در این عرصه مهم تقدیر شود.

فرماندار دماوند در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در آستانه آزمون بزرگی است؛ چرا که انتخابات، مظهر مردمسالاری دینی بوده و حضور مردم در شکل گیری این حماسه عظیم بسیار موثر است.

وی حضور گسترده در انتخابات را موجب داوم و پایداری نظام جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: دشمن در تمام دوران ها به ویژه در شرایط کنونی سعی داشته و دارد تا اهداف شوم خود را علیه ایران محقق کند اما این ملت ایران است که با حضور گسترده خویش در پای صندوق های رای، توطئه های آنان را خنثی می کند./ع


برچسب ها: نظم و امنیت ، توسعه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.