اقدام جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت عنوان "طرح ماه رحمت" همزمان با سایر استانها در استان قم نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، یونس عالی پور گفت: برگزاری طرح عرضه مستقیم کالاهای اساسی تحت عنوان طرح رحمت از تاریخ 24اردیبهشت ماه سالجاری به مدت10روز تا 2 خرداد به صورت شناور در استان قم برگزار خواهد شد.
وی بااشاره به اهداف این طرح افزود: هدف طرح رحمت در ماه رجب المرجب عرضه مستقیم کالای اساسی با 5 تا20 درصد زیرقیمت بازار از تولید به مصرف کننده می باشد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: 100 مرکز توزیع و عرضه کالاهای اساسی در سطح استان از تولید به مصرف توسط فروشگاهای زنجیره ای و بزرگ در حوزه اصناف اقدام به عرضه مستقیم کالاهای اساسی به مردم خواهند کرد.
یونس عالی پور پور با اشاره به عمده کالاهای اساسی مشمول طرح رحمت گفت: در مراکز مشخص شده با نصب بنر ویژه، کالاهای اساسی همچون روغن،شکر،قند،ماکارونی،گوشت قرمز،مرغ و شوینده ها و ... در طرح رحمت عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح ماه رحمت از پشتوانه‌ای قوی برخوردار است، افزود: این طرح قیمت‌ها را تعدیل خواهد کرد و مشکلی در عرضه این کالاها نخواهیم داشت و در ماه رجب با اجرای طرح رحمت در فروشگاه‌های منتخب و مورد اعتماد در استان کالاهای اساسی با قیمت پایین جهت رفاه حال مردم عرضه می‌شود./س
برچسب ها: قم ، آغاز به کار ، طرح ، ماه رحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.