مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی از ایجاد خدمات جدید برروی بستر ADSL و راه‌اندازی شبکه اینترنت استانی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مسعود مشیدی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه و بهره‌برداری هر چه بهتر مشترکین حوزه فن‌آوری و IT خدمات جدیدی برروی بستر ADSL ایجاد شده است که به زودی نحوه ارتباطات و برقراری ارتباط این سرویس اعلام خواهد شد.

وی از ایجاد تغییر در روند فعالیت‌های پشتیبانی ADSL مخابرات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه سامانه پشتیبانی 2020 شرکت مخابرات در بحث پاسخگویی ضعیف بوده و مشترکین ناراضی بوده‌اند، انجام تغییرات در روند کاری این سرویس در ماه‌های آینده انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی اظهار داشت: ارسال پیامک‌های انبوه توسط  شرکت‌های طرف قرارداد مخابرات انجام می‌شود و این شرکت هیچ دخل و تصرفی در تعرفه‌ها، اجرا و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ندارد.

مشیدی تصریح کرد: شرکت مخابرات فقط بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌ها و طبق قرارداد بر عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد مخابرات نظارت می‌کند.

وی با اشاره به نزدیکی حماسه انتخابات بیان کرد: مخابرات بسترهای لازم به منظور انتخابات را تهیه و در اختیار ستاد انتخابات استان قرارداده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی از اجرای طرح برداشت مستقیم مبلغ قبوض تلفن همراه و ثابت از حساب افراد در چند ماه آینده در سیستم بانکی کشور خبر داد و گفت: در این طرح، فرد با مراجعه به بانک و پر کردن فرم به بانک اجازه برداشت مستقیم مبلغ قبوض تلفن را می‌دهد.

مشیدی با بیان اینکه بدون ارائه مجوز مشتری به بانک برداشت خودکار به هیچ وجه انجام نخواهد شد، افزود: اجرای این طرح موجب می‌شود تا فرآیند چاپ و توزیع قبوض انجام نشود و از هزینه‌‌‌‌های اضافی کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه مخابرات یک بنگاه اقتصادی، تجاری و بازرگانی است، اظهار داشت: شرکت مخابرات تلاش می‌کند با کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمدها، بهره‌برداری و استفاده از نیروهای توانمند و به کارگیری سرمایه‌گذاران و تاثیرات کارآمد، سود سهامداران را افزایش دهد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات در حال پوست اندازی از بخش دولتی به خصوصی است و در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیز در تغییر و تحول اقتصادی سعی دارد با نگاه جدید و اقتصادی و انجام فعالیت‌های مطلوب تبلور حماسه اقتصادی را با آمار مستند و افزایش رضایتمندی مشتریان به تصویر کشد.
برچسب ها: اینترنت ، مخابرات ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.