رونمایی از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع، انتخاب جهانگيري به عنوان رئيس ستاد انتخابات آيت‌الله هاشمي، لغو سفر احمدی‌نژاد به "لرستان"، اعلام نتيجه پرونده مشايي، بررسي بودجه در جلسه علني مجلس، آغاز برنامه‌ريزي کارگزاران سازندگي براي فعاليت‌هاي ستادي و حمايت اعتماد ملي از هاشمي از مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:



قانون اساسی به هیچ وجه انتخاب یا معرفی جانشین از سوی رئیس‌جمهور را در خود نگنجانده است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی به هیچ وجه انتخاب یا معرفی جانشین از سوی رئیس‌جمهور را در خود نگنجانده است،‌ حتی در مورد مقام معظم رهبری هم چنین چیزی صدق نمی‌کند و مجلس خبرگان این وظیفه را بر عهده دارد.



نتيجه پرونده مشايي زماني اعلام شود که شوراي نگهبان آن را در بررسي صلاحيت‌ها اعمال کند
سخنگوي کميسيون اصل 90 گفت: نتيجه پرونده مشايي در اين کميسيون زماني بايد اعلام شود تا اگر تاثيري در نظر شوراي نگهبان در خصوص تاييد يا رد صلاحيت وي دارد، اعمال شود.



امروز خاورميانه هوشيار است نه فرمان‌پذير/ بيداري اسلامي جلوي بازيگري مستانه مرتجعين و زورگويان را مي‌گيرد
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه امروز خاورميانه هوشيار است نه فرمان‌پذير، گفت: بيداري اسلامي موجي است که جلوي بازيگري مستانه مرتجعين منطقه و دولت‌هاي زورگو را خواهد گرفت و تصورات واهي آنان را باطل خواهد كرد که فکر مي‌کردند در اين فضاي غبارآلود مي‌توانند براي رژيم بي‌هويت صهيونيستي فرصتي فراهم کنند.



در جلسات علني بررسي بودجه چه‌ مي‌گذرد؟+ لينك اخبار
اين روزها جلسات علني مجلس شوراي اسلامي به بررسي لايحه بودجه 92 اختصاص دارد، براي اطلاع روزانه از آنچه كه در صحن علني مي‌گذرد، متن اين خبر را بخوانيد.



سفر احمدی‌نژاد به "لرستان" ‌لغو شد
سفر استانی رئیس‌جمهور کشورمان به استان لرستان به دلایل نامعلومی لغو شد.



هزینه‌های تلفن همراه و ثابت گران نشده است/ مردم در فرهنگ بهره‌برداری تجدیدنظر کنند
وزیر ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينكه هزینه‌های تلفن همراه و ثابت گران نشده است، گفت: وزارت ارتباطات با اجراي طرح هم‌کد‌ شدن در استان‌ها هزینه‌های تلفن را پایین آورده است.



مشایی و هاشمی باید به شدت مراقب عملکرد اطرافیان خود باشند/ متکی به نفع هاشمی کنار نمی‌رود
دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت گفت: به عنوان مسئول یک جبهه سیاسی، به مشایی و هاشمی این پیام را می‌دهم که به شدت مراقب عملکرد اطرافیان خود باشند و نیروهایی که در سطوح تبلیغاتی به کار می‌گیرند خطوط قرمز را رعایت کنند.



انتخاب جهانگيري به عنوان رئيس ستاد انتخابات آيت‌الله هاشمي
مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از انتخاب جهانگيري به عنوان رئيس ستاد انتخابات آيت‌الله هاشمي خبر داد.



آغاز برنامه‌ريزي کارگزاران سازندگي براي فعاليت‌هاي ستادي
عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي گفت: هنوز ما هيچ کاري نکرده‌ايم چرا که هيچکس نمي‌دانست آيت الله هاشمي مي‌خواهد ثبت نام کند بنابراين هيچ آمادگي وجود نداشت و هيچ برنامه‌اي هم نبود لذا به تازگي يعني طي دو روز گذشته دوستان به فکر افتاده‌اند که برنامه‌ريزي و فعاليت‌هايي را ساماندهي کنند.



هنوز تصميمي براي حمايت از هاشمي نگرفته ايم
قائم مقام حزب اعتماد ملي گفت: حزب اعتماد ملي در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري و حمايت از شخص آيت‌الله هاشمي هنوز تصميمي را اتخاذ نکرده است.



همه در ایران خود را عالِم اقتصاد می‌دانند/به استراتژی "قیچی" معتقدم

محسن رضایی، کاندیدای احتمالی دوره یازدهم ریاست جمهوری، خود را از لحاظ اخلاق و برنامه پیروز انتخابات 88 دانست و با بیان اینکه تمام کارهایم به نفع نظام است، گفت: در کشور ما همه خود را عالِم اقتصاد می‌دانند و تکبر سیاست‌مداران ما به اقتصاد باعث شده میلیاردها ریال پول وارد کشور شود، اما تخصیص منابع نادرست، منابع ملی ما را حیف کرده است.



ظرفیت‌های قرارگاه پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی، تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.



رونمایی از 5 دستاورد جدید وزارت دفاع در جشنواره جوان سرباز
در پنجمین جشنواره جوان سرباز که هفته آینده به میزبانی وزارت دفاع برگزار می‌شود، از 5 دستاورد جدید دفاعی رونمایی و از 33 سرباز نمونه تجلیل خواهد شد.



5+1 در آلماتی 2 آمادگی ورود به جزئیات را نداشت/ به مذاكرات سازنده اميدواريم
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به ادامه تحريم‌ها علیه ایران در روند مذاکرات هسته‌ای گفت: ادامه اين روند دلسرد كننده است اما به مذاكرات سازنده اميدواريم.



ايجاد شغل به جاي پرداخت يارانه/ تصدي‌گري دولت را به مردم منتقل کنيم
کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: بايد بدنه دولت را کوچک کرده و تصدي گري دولت را به مردم و بخش خصوصي منتقل کنيم.



برخورد جدی دستگاه قضا با سوءاستفاده کنندگان از خودکار تا ماشین دولتی در انتخابات
عضو کمیسیون قضايي مجلس هشتم گفت: دستگاه قضا با کسانی که از منابع دولتی از خودکار گرفته تا ماشین سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار