عضو کمیسیون قضايي مجلس هشتم گفت: دستگاه قضا با کسانی که از منابع دولتی از خودکار گرفته تا ماشین سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد داشت.

"حجت‌الاسلام سید یونس موسوی‌سرچشمه" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها اظهار داشت: توهین و تخریب دیگران از نظر شرعی حرام بوده و از نظر اجتماعی نیز کار ناپسند به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه انتخابات جمهوری اسلامی ایران باید نمونه‌ای از بهترین انتخابات اسلامی باشد، تصریح کرد: کاندیداها از طریق خیانت، حیله‌گری و تهمت به دیگران به جایی نمی‌رسد و مردم نیز هوشیار بوده و فریب اینها را نمی‌خورند.

وی افزود: کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری باید به معرفی مشخصات خود پرداخته و از افشای مسائل دیگر کاندیداها بپرهیزند و باید به دنبال این باشند که چگونه کشور را مدیریت کرده و  تنها به دنبال استفاده خود از منابع کشور نباشند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم با بیان اینکه استفاده از بیت‌المال خلاف قانون است گفت: مسئولین دستگاه قضا با کسانی که از منابع دولتی از خودکار گرفته تا ماشین سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی داشته و آن ها را مجازات خواهد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی استفاده از عنوان مدیریتی را نیز خلاف قانون و شرع بیان کرد و افزود: استفاده از بیت‌المال و جایگاه دولتی طبق قانون امری مذموم بوده و  حرکت رئیس جمهور کنونی و همراهی وی با یکی از کاندیداها خلاف قانون است چرا که شخصیت ریاست‌جمهوری وی متعلق به تمام مردم بوده و وی از این امر سوء استفاده کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار