فرماندار اهر نقش اساتید و دانشجویان را در روشنگری افکار عمومی و حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و تأثیرگذار اعلام کرد.

صدیقی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت، همدلی و انسجام ملی ملت ایران است و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مختلف همیشه مظهر اقتدار و موجب دستاوردهای ارزشمند در داخل و خارج کشور شده است.

وی، با تأکید بر حضور حماسی مردم ایران در پای صندوقهای رأی افزود: با اطمینان می توان گفت در سایه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از پرشورترین انتخابات کشور خواهد بود.

صدیقی، تلاشهای انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در حوزه فرهنگی ، اجتماعی، معنوی، علمی و پژوهشی بسیار قابل توجه عنوان کرد و افزود: باید با تدابیرلازم زمینه را برای شکوفایی استعدادهای جوانان تحصیلکرده با اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی با مشارکت مراکز تولیدی و صنعتی فراهم كنیم.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از مراکز آموزش عالی منحصر بفرد پیشتاز در عرصه های مختلف برشمرد که با تعامل و همراهی با مسئولان شهرستان یکی از قطبهای علمی پژوهشی منطقه تبدیل شده است.

این مقام مسئول از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر درخواست کرد پایان نامه های ارشد دانشجویان بیشتر به نیاز و پتانسیل های منطقه در زمینه های مختلف کشاورزی، معدنی، فرهنگی و گردشگری سوق داده شوند تا با کار کارشناسی بتوانند دستاوردهای علمی آنها منشاء پیشرفت و توسعه شهرستان باشد. /ب

برچسب ها: انتخابات ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.