مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون :قانون‌گرايي اقتضا مي‌کند که همه کانديداها از نظر شوراي نگهبان تمکين کنند،سفر احمدی‌نژاد به "لرستان" ‌لغو شد،شرايط موجود ارائه ليست واحد از سوي اصولگرايان را مي‌طلبد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برخورد جدی دستگاه قضا با سوءاستفاده کنندگان از خودکار تا ماشین دولتی در انتخابات

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/24/1106371_500.jpg

 عضو کمیسیون قضايي مجلس هشتم گفت: دستگاه قضا با کسانی که از منابع دولتی از خودکار گرفته تا ماشین سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد داشت.

قانون‌گرايي اقتضا مي‌کند که همه کانديداها از نظر شوراي نگهبان تمکين کنند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: قانون‌گرايي و قانون‌پذيري اقتضا مي‌کند که همه کانديداها از نظر شوراي نگهبان تمکين کنند حتي اگر حکم و راي اين شورا را نپسندند.

رحيمي: بسياري از كشورهاي تحريم‌كننده ايران اذعان دارند كه به‌ناچار با آمريكا همراهي مي‌كنند معاون اول رئيس‌جمهور گفت: برخي کشورها که در تحريم ايران با آمريکا همراهي مي‌کنند، به طور خصوصي مطرح مي‌کنند که نمي‌توانند در برابر قدرت آمريکا مقاومت کنند و همراهي آنها با آمريکا از سر ناچاري است.

هيئت پارلماني ايران عصر امروز عازم پاريس مي شود
نماينده مردم طبس در مجلس از سفر هیئت پارلمانی ایران به پاريس برای شرکت در کنفرانس "گفتگوي میان فرهنگی در قرن ۲۱ و نقش یونسکو" خبر داد.

سفر احمدی‌نژاد به "لرستان" ‌لغو شد
سفر استانی رئیس‌جمهور کشورمان به استان لرستان به دلایل نامعلومی لغو شد.

توجه ویژه به مهندسی نیروی انسانی و نظام رتبه‌بندی در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ایجاد مهندسی نیروی انسانی و نظام رتبه‌بندی در کشور گفت: حرف اول و آخر آموزش و پرورش است به معنی اینکه باید آنرا به شکلی ساماندهی کنیم که توازن نیروها در آموزش و پرورش تغییر کند.

نتيجه پرونده مشايي زماني اعلام شود که شوراي نگهبان آن را در بررسي صلاحيت‌ها اعمال کند
سخنگوي کميسيون اصل 90 گفت: نتيجه پرونده مشايي در اين کميسيون زماني بايد اعلام شود تا اگر تاثيري در نظر شوراي نگهبان در خصوص تاييد يا رد صلاحيت وي دارد، اعمال شود.

شرايط موجود ارائه ليست واحد از سوي اصولگرايان را مي‌طلبد
قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: با توجه به شرايط موجود، اصولگرايان بايد هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات رياست جمهوري به يک ليست واحد برسند.

لنكراني كانديداي اصلح است/ نظر ما تغيير نكرده است ما ثابت هستيم
آيت‌الله مصباح گفت: برخي مي‌گويند اگر رأي نياوريد آبرو و حيثيت شما مي‌رود و اگر حيثيتي داريم براي همين كارهاست. اين امور مربوط به الان نيست من از 6،7 سال پيش فكرش را كرده ام و مطمئن هستم همه حوادث عالم در اراده‌ام سر سوزني اثر نخواهد داشت.

رحيمي نخستين و بزرگترين بيمارستان توانبخشي خاورميانه را افتتاح كرد

 بیمارستان فوق تخصصی بازتوانی (توانبخشی) و پزشکی ـ ورزشی نورافشار با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رسماً به بهره‌برداری رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار