نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسط مجمع نمایندگان استان کرمانشاه امروز با وزیر نفت جلسه‌ای در خصوص روند ساخت پروژه پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح‌الله حسینی گفت: امروز مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با وزیر نفت جلسه‌ای درباره پروژه پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه برگزار می‌کنند.

وی اظهار داشت: در این جلسه موضوعات و مشکلات پروژه آناهیتا مطرح می‌شود و برای ارائه راه‌کارهای لازم و رفع موانع نتیجه‌گیری می‌شود.

حسینی اعلام کرد: در این جلسه پروژه گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه و وضعیت جایگاه‌های سی‌.‌ان.تی بررسی و مطرح می‌شود تا نتیجه‌گیری مطلوب حاصل شود.

حسینیبا تاکید براینکه پروژه آناهیتا موجب تحولی بزرگدر صنعت کرمانشاه می‌شود، افزود: این پروژه موجب اشتغال‌زایی و نیز توسعه استان می‌شود ولی متاسفانهساخت این پروژه متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یک طرح اقتصادی است و به رونق چرخه اقتصادی کمک می‌کند و حق مردم استان کرمانشاه این است که پروژه پالایشگاه آناهیتا ساخته شود.

به گفته حسینی، مواد و کالای اولیه پالایشگاه آناهیتا به طور کاملاز داخل کشور تهیه تامین می‌شود و عاملی برای استقلال و خودکفایی جامعه ما محسوب می‌شود و به همین دلیل برای راه‌اندازی و ساخت مجدد آن باید بیش‌تر توجه داشت.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب افزود: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در یک فضای هم‌دلی و تعامل و به صورت یک‌صدا مشکلات مردم را بررسی می‌کند و در رفع آن‌ها کوشا است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، جلسه ، آناهیتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.