معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی از تدوین نظام ساماندهی اساتید این دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.

دکتر سعید فرهاد افتخار زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای اصلاحات و تغییر و استراتژی در نظام آموزش کشور درصدد هستیم تا برنامه های مختلفی را در بخش آموزش اجرا کنیم از جمله تدوین نظام ساماندهی اساتید دانشگاه آزاد تهران مرکزی، اصلاح حقوق و دستمزد، اصلاح سرفصل های درسی، تدوین نظام درسی و آموزش اساتید حق التدریس است.

**تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه تهران مرکزی

معاون آموزشی دانشگاه تهران مرکزی در ادامه با اشاره به تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی گفت: در حال حاضر 41 هزار دانشجو در 250 رشته ارشد، کارشناسی و دکتری در 55 گروه آموزشی مشغول به تحصیل هستند که قریب به 2 هزار استاد (رسمی و مدعو) به این دانشجویان در 3 مقطع آموزش می دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 900 عضو هیئت علمی، 900 نفر به صورت تمام وقت و 100 نفر به صورت نیمه وقت و یک هزار نفر استاد مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی به داتشجویان سرویس آموزش و پژوهش ارائه می دهند.

وی در پایان با بیان اینکه مسیر حرکت اساتید به سمت آگاهی انسان و تربیت انسان شایسته است اظهار داشت، مسیر حرکت دانشگاه رو به جلو است و امیدواریم با تلاش تمامی اساتید اصلاحات لازم را در حوزه آموزش و جریانات یادگیری دانشگاه تهران مرکزی داشته باشیم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار