ریاست دانشگاه امیرکبیر گفت: از ابتدای سال تاکنون میزگردها و برنامه و برنامه متنوع انتخاباتی با حضور نماینده کاندیداهای احتمالی در دانشگاه برکزار شده است و با استقبال خوب دانشجویان روبرو شده ایم.

دکتر رهایی، ریاست دانشگاه امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون میزگردهایی با عنوان و موضوعات انتخابات در دانشگاه برگزار شده است که این برنامه تا پایان روند انتخابات ادامه دارد.

وی افزود: در این برنامه ها سعی شده است از نماینده های کاندیداهای انتخابی و یا خود آنها دعوت شوند و در بین دانشجویان به شفاف سازی برنامه های خود بپردازند.

رهایی اظهار داشت: این برنامه ها تا پایان انتخابات ادامه دارد و با توجه به تنوع آنها، با استقبال خوب دانشجویان روبرو بوده ایم.

**افزایش جذب دانشجویی پژوهش محور در سال آینده در دانشگاه امیر کبیر

رهایی در خصوص جذب دانشجوی پژوهش محور در این دانشگاه گفت: تاکنون در برخی از رشته ها دانشجوی پژوهش محور در حال تحصیل بوده اند اما در مهرماه سال آینده با افزایش تعداد در مقطعی دکتری هستیم.

وی بیان کرد: در سال آینده در رشته هایی همچون دکتری مهندسی کامپیوتر، برق، مکانیک و برخی از رشته های دیگر دانشجوی پژوهش محور جذب خواهیم کرد.

رهایی افزود: آئین نامه ایی تنظیم شده است و بعد از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، زمینه فعالیت و جذب دانشجوی پژوهش محور در این دانشگاه بسیار گسترده تر شده است که فراخوان آن در ماه های آینده اعلام می شود و علاقمندان می توانند پس از مطالعه ثبت نام به عمل آورند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار