نماينده مجلس سوريه در دمشق، اتهامات دولت رجب طيب اردوغان عليه اين کشور درباره دست داشتن در انفجارهاي ريحانلي را نشانه ورشکستگي سياسي آنکارا دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛‌وليد الزعبي درباره اتهامات مقامات ترکيه به سوريه در مورد دست داشتن در انفجارهاي ريحانلي گفت: اين اتهامات ورشکستگي سياسي دولت اردوغان است. اقدامات زشت اردوغان عليه ملت سوريه، همسو با رژيم صهيونيستي است و نشان مي دهد حزب عدالت و توسعه به اصول اخلاقي پايبند نيست. 

الزعبي افزود: انفجارهاي ريحانلي کار سازمان اطلاعات  ترکيه است، تا افکار عمومي و احزاب مخالف اردوغان را از توجه به شکست سياست هايش در مورد کشورهاي همسايه دور کند. ما اين اتهام ترکيه را باطل مي دانيم و اگر اردوغان مدرکي دارد، آن را اعلام کند. سوريه اکنون بر پاکسازي گروههاي تروريستي تمرکز دارد و به مسايل داخلي کشورهاي همسايه توجه ندارد. 

وي خاطر نشان کرد: ارتش سوريه در حال تنگ تر کردن محاصره گروههاي مسلح است که مزدوران ترکيه، قطر و عربستان هستند. آنها مي خواهند نگاه ها را از اوضاع داخلي سوريه دور کنند. ترکيه، قطر و عربستان مزدور صهيونيست ها هستند و نقش خود در سوريه را از دست دادند. نظام سوريه کنترل اوضاع را در دست دارد و از موضع قدرت سخن مي گويد. 

برچسب ها: ترکیه ، سوریه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار