وقتی که سنگ لرزه ها بر کف پای آدمی خراش بر می دارد، آن گاه که قلب ها در دهان می تپد، لحظه ای که بودن زمین و زمان را آرزو می کند، تنها خداست که نگاه امیدش می درخشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چند روزی است پا به پای زمین و تکان هایش قدم برداشتیم، تمام حواسمان را به خود جمع کرده است و هر لحظه منتظریم ... منتظر تکانی دیگر شاید تخریبی عمیق تر و شاید هم مصدوم و مجروحی دیگر، باز هم شور و شوق کمک به هم وطنان در دل این مردم به خصوص بچه های امداد و نجات موج می زند گروه های امدادی ، عملیات های پرواز، توزیع چادر و تغذیه، همه و همه آن قدر دلنشین صورت گرفت که یادمان رفت زلزله آمده.

وقتی خبر از زلزله به گوش می رسد تنها زخمی و کشته و ویرانی و آوارگی،... ذهنمان را پر می کند اما گویا تنها خاصیت یک جمعیت ایرانی است که می تواند بر روی این تصورات رنگ سفید بپاشد و به جای آن همدلی، خدمت، انسانیت و لبخند را بر لبان زلزله زدگان بنشاند. آری در کنار مردم گوهران هستیم در کنار دلهاشان تا آن که به صدای نگاه های نگران و دلواپسشان پاسخ دهیم با آن که صدای زمین به گوش خانه و کاشانه یشان رسیده و بار دیگر طبیعت انعکاس خود را به اهالی این سرزمین نشان داده است برخی را سرپناهی نمانده و به سمت بیابان ها و اماکن غیر مسکونی کشانده است اما هنوز آن چه ویران نشده نگاه مهربان و لبخند چهره های این مردم است که در برابر تواضع امدادگران هلال احمری سرتسلیم فرود آورده ، چرا که دلشان پشتوانه ای از جنس مردم ایران دارد.

بنا به گفته ی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، محمود مظفر تا کنون تمامی مردم آسیب زده اسکان و با تغذیه کافی روبرو بوده اند و با مشکل خاصی مواجه نشده اند.
خدمت رسانی ، امدادگری ها و دل های گرم مردم گوهران حاکی از رضایت دارد آن گاه که خدا دریچه ای از مصیبت بر روی بندگان می گشاید منتظر اتصال بنده به این دریچه و تبدیل آن به سعادت و کمال است./ز

برچسب ها: زمین ، لرزه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار