مديرعامل منطقه آزاد اروند گفت: طرح مجتمع بزرگ تجاري- صنعتي و رفاهي شرکت محور طلائي اروند با مساحت 52 هکتار در شلمچه و با سرمايه گذاري بيش از چهار هزار ميليارد ريال ساخته خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ نيک پي افزود: با راه اندازي اين مجتمع زمينه و بستر سرمايه گذاري و فعاليت در شلمچه در حوزه هاي احداث سردخانه، انبار کالا، ساخت سيلو، پايانه صادرات محصولات ساختماني و کشاورزي، ساخت بازارچه سنتي، ايجاد بورس کالاي پتروشيمي و ايجاد بورس کالاهاي عمومي فراهم خواهد شد.

وي با بيان اينکه مرحله نخست اين طرح تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد گفت: زمان پيش بيني شده براي افتتاح و بهره برداري از اين طرح سه سال است و در برآوردهاي اوليه بيش از 2 هزار و 700 فرصت شغلي بصورت مستقيم بوجود خواهد آورد.

شلمچه بعنوان يکي از دروازه هاي کشور جهت فعاليت هاي تجاري و ترانزيت و به علت موقعيت جغرافيايي منحصر به فرد خود و امکان استفاده از حمل و نقل جاده اي، ريلي، دريايي و هوايي امکان فعاليت آسان و سريع و مطمئن را با عراق، کشورهاي حاشيه خليج فارس، کشورهاي آسياي ميانه و قفقاز و حوزه مديترانه ميسر مي سازد./س
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، اروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار