لحظاتی دیگر دهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور بیش از ١٠٠ مهمان خارجی از ٣٦ شرکت بین المللی فعال در این صنعت فعالیت خود را آغاز می کند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، همزمان با برگزاری دهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران IPF اجلاس دی هشت نیز فعالیت خود را آغاز می کند.
 براساس این گزارش بیش از ١٠٠ مهمان خارجی از ٣٦ شرکت بین المللی فعال در صنعت پتروشیمی و نیز بیش از ٧٥٠ شرکت کننده داخلی از ٢١٠ شرکت ایرانی  حضور دارند.
 
گفتنی است؛ که در این همایش ٣ شرکت همکار، ١٧ شرکت حامی مالی ،٥ حامی علمی و ٣٠ رسانه  همکاری دارند و شرکت ملی پتروشیمی ایران در آستانه پنجاهمین سال فعالیت خود امسال این رویداد بزرگ بین المللی را برگزار می کند.
 
همچنین  بیش از ٨٠ مقاله به کمیته علمی همایش ارسال شده بود که در نهایت ٥٥ مقاله پذیرفته شده و سخنرانان به ارائه مقاله های خود می پردازند.
 
 لازم به ذکر است در همایش دهم پتروشیمی هفت کارگاه تخصصی و نمایشگاهی با حضور ٣٧ شرکت در ٤٢٠ متر مربع را از دیگر برنامه های جانبی این رویداد بین المللی است.
 
شایان ذکر است؛  نشست کشورهای عضو D8 - که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران است با حضور نمایندگان 5 کشور از 8 کشور عضو، شامل ایران، ترکیه، مالزی، نیجریه و مصر به منظور تبیین همکاری های فیمابین در صنعت پتروشیمی در دو روز همزمان با این همایش امروز و فردا بطور مستقل برگزار می شود./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار