صالحی گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در تهران نیازمند برگزاری جلسات کارشناسی شده است و تنها یک جلسه در این امر نمی تواند خروجی خاصی داشته باشد.

مسعود صالحی رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران در خصوص 8استان مجری طرح پزشک خانواده گفت: هم اکنون نسخه اصلاح شده در این زمینه در حال بررسی است.

وی افزود: در این میان وزارت کار – تعاون و رفاه اجتماعی و بیمه ها کار خود را در این خصوص انجام می دهند که امیدواریم طی روزهای آتی این اقدامات به سرانجام برسد.

اجرای پزشک خانواده در تهران نیازمند جلسات کارشناسی شده است. صالحی با بیان این مطلب گفت: کارهای مقدماتی مثل ثبت نام از پزشکان و مردم در تهران انجام شده است هم اکنون در مرحله امکان سنجی است ،ولی لازم است بگویم همه ی کارها دست ما نیست بلکه قسمتی از عوامل مربوط به پزشک خانواده در دست ماست.

وی با اشاره به اینکه کانون بودجه هنوز تصویب نشده است عنوان کرد : مشخص شدن بدهی بیمه ها و انجام اقدامات لازم در این خصوص توسط وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی از دیگر عوامل اجرای طرح پزشک خانواده در تهران است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص اجرای این طرح در تهران اظهار داشت: برگزاری یک جلسه نمی تواند در این امر خروجی خاصی داشته باشد بنابر این در پی برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شده در این امر هستیم./ع2


برچسب ها: پزشک ، خانواده ، سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار