معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار از مناسب سازی 2000 متر مربع از سطح معابر با هدف رفع آب ماندگی و خروج مناسب آبهای سطحی در بزرگراه امام علی (ع) جنوب و خیابان های مجاور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بهمن محبوبی با بیان این خبر افزود: در این اقدام 86 تن آسفالت در خیابان شهید جعفریان در فضایی به مساحت 380 مترمربع پخش شد و مقاطع خرابی و آب ماندگی این خیابان با پخش هندسی آسفالت رفع شد.
 
وی افزود: همچنین عملیات لکه گیری هندسی نیمه مکانیزه در خیابان شهید حسین آباد لویزان و خیابان مژده با پخش336 تن در مساحت 2160  متر مربع انجام شد.
 
محبوبی در ادامه از رفع گره های ترافیکی بزرگراه شهید بابایی در تقاطع جاده خیابان تلو خبر داد و گفت: جهت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بابایی با جاده تلو ، 9752 متر دسترسی احداث شده است که به همراه باندهای شمالی و جنوبی و رمپ و لوپ های مورد نیاز به 1500 متر افزایش می یابد.
 
وی افزود: جاده تلو به دلیل افزایش جمعیت در پهنه شمالی خود و اتصال به سه راه آزمایش در جنوب این جاده تقاضای سفر بیشتری داشت و عرض نامناسب آن در محل تقاطع با بزرگراه شهید بابایی به یک گلوگاه ترافیکی تبدیل شده بود.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 اضافه کرد: با بهره برداری از این تقاطع شریانی روانی ترافیک را در بیش از 10 خیابان و بزرگراه منطقه چهار شاهد خواهیم بود. /ل
برچسب ها: مرمت ، معابر ، تهران ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار