كتاب "معیار شناخت شیعه از دیدگاه امام باقر علیه السلام" در برنامه "اشاره" روز یکشنبه بيست و دوم اردیبهشت ماه در شبکه رادیویی قرآن معرفی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راديو قرآن، میان برنامه راديويی "اشاره" با رويكرد معرفی كتاب‌ها ی قرآنی به همت گروه مناسبت های ویژه هرروز صبح ساعت 8:30  از راديو قرآن پخش می‌شود ودر برنامه  روز یکشنبه بيست و دوم اردیبهشت ماه در سالروز میلاد امام محمدباقر(ع) اثر ارزنده فاطمه سيدخاموشی با عنوان «معيار شناخت شيعه از ديدگاه امام باقر(ع)» را معرفی میشود .
كتاب «معيار شناخت شيعه» از سلسله درس‌های اخلاقی فاطمه سيدخاموشی (طاهايی)، درباره روايتی از امام باقر(ع) است كه در 12 درس تنظيم شده است.  
در اين دروس، با استفاده از آيات كريمه و روايات شريفه، اصول مهم و اساسی كه معيار شناخت شيعه است، بيان و در انتها روايتی از حضرت زهراء(س) بازگو می‌شود.
اين كتاب در 12 درس تدوين شده است كه شامل عناوين معيار شيعه، حقيقت تقوا، تقوا در قرآن، تواضع چيست؟، خشوع و امانت، ذكر و انواع آن، نماز، نيكی به پدر و مادر، همراهی با همسايگان، تلاوت قرآن، نگه‌داشتن زبان مگر به خير، فرق شيعه و محب از ديدگاه حضرت زهراء(س)، است. 
ویژگی های این اثر ارزنده که توسط  پارسيران در  128 صفحه رسیده است در برنامه راديويی "اشاره" بخش معرفی کتاب بیان می شود و  بخش هایی از این کتاب در این برنامه برای شنودگان خوانده می شود.
 میان "اشاره" به همت فاطمه گنجی  یکشنبه 22 اردیبهشت ماه  ساعت 8:30 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود. /ص

برچسب ها: رادیو ، کتاب ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار