تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، این تیم در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر در مصاف با پرسپولیس تهران با نتیجه 3 بر 1به پیروزی رسید و با 65 امتیاز بالاتر از تیم سپاهان اصفهان نایب قهرمان شد.

گل های تیم تراکتورسازی را در این دیدار سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 32، مهدی کریمیان 54 و نیلسون سوارز در دقیقه 89 زدند و 3 امتیاز شیرین این بازی را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

رضا حقیقی نیز در دقیقه 67 تنها گل تیم پرسپولیس را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را که در حضور 15 هزار نفر تماشاگر و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، برعهده داشت و آرمان اسعدی و حسن ظهیری وی را در امر داوری یاری کردند.

قاضی میدان در این دیدار به سیدجلال حسینی، محمدرضا خان زاده، رضا حقیقی و فرشاد احمد زاده از تیم پرسپولیس و جواد کاظمیان و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی تبریز کارت زرد نشان داد.

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر پرسپولیس تهران 65 امتیازی شده و با توجه به تساوی سپاهان اصفهان با آلومینیوم هرمزگان، شاگردان حسن آذرنیا به رده دوم جدول صعود کرده و با عنوان نایب قهرمانی به کار خود خاتمه بخشیدند.

در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، تیم استقلال تهران با 67 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تراکتورسازی تبریز با 18 برد، 11 مساوی و 5 باخت، 55 گل زده، 32 گل خورده و 65 امتیاز دوم شده و سپاهان اصفهان با 64 امتیاز تیم سوم جدول می‌شود.

تراکتورسازی سال گذشته نیز به این عنوان دست یافته بود با این تفاوت که سپاهان قهرمان و استقلال سوم شده بود.

گیلسون بازیکن جانشین سید صالحی همزمان با ورود استاندار آذربایجان شرقی به ورزشگاه سومین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند.

هواداران تراکتور تونی اولیویرا را مورد تشویق قرار داده و خواستار بازگشت او به تیم‌شان شدند.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب رضا محمدی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی، محمد رضا خانزاده (84 محسن بنگر)، میثم نقی‌زاده، رضا حقیقی، عادل کلاه‌کج، ولادتکو، مهرزاد معدنچی (56 روح‌الله سیف‌الهی) و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.