معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: هفت نفر از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي در اين شهرستان انصراف خود را اعلام کردند و از رقابت در اين انتخابات کنار رفتند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مصطفي آزاد بخت افزود: هم اکنون روند بررسي صلاحيت داوطلبان شوراي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان ادامه دارد.
وي اظهار داشت: در مجموع، يک هزارو 105 نفر براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان ملاير ثبت نام کردند که از اين تعداد، 178 نفر مربوط به شهر و 925 نفر مربوط به روستاها است.
وي ادامه داد: از اين تعداد، 112 داوطلب در شهر ملاير ثبت نام کردند که 107 نفر آنها مرد و پنج نفر زن هستند و علاوه بر اين، 19 نفر در شهر سامن، 19 نفر در شهر جوکار، 18 نفر در ازندريان و 10 نفر نيز در شهر زنگنه ثبت نام کردند.
وي تصريح کرد: اين در حاليست که بالاترين ميزان ثبت نامي هاي داوطلبان چهارمين دوره شوراهاي اسلامي در سطح استان مربوط به ملاير بود که اين امر نشان از شور، شعور و اعتقاد بالاي مردم به انتخابات دارد.
آزاد بخت بيان داشت: براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي، 279 شعبه و 550 صندوق اخذ رأي در سطح شهرستان تعيين شده است.
وي يادآور شد: انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در پنج شهر و 174 روستاي اين شهرستان برگزار مي شود.
رييس ستاد انتخابات شهرستان ملاير افزود: در اين راستا، 174 شعبه ثابت و 15 شعبه سيار در روستاها و 83 شعبه ثابت و دو شعبه سيار نيز در شهرهاي ملاير پيش بيني شده است.
آزاد بخت بيان داشت: از اين تعداد، 47 شعبه ثابت و پنج شعبه سيار در بخش مرکزي، 41 شعبه ثابت و دو شعبه سيار در بخش جوکار، 47 شعبه ثابت و دو شعبه سيار در بخش سامن و 39 شعبه ثابت و شش شعبه سيار نيز در بخش زند تعيين شده است.
وي خاطرنشان کرد: بيش از پنج هزار نفر شامل اعضاي شعب هيات هاي نظارت، بازرسي، عوامل ستادي، نيروهاي انتظامي، امنيتي و خدماتي درگير برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي در اين شهرستان هستند.
وي ادامه داد: به طور حتم، انتخابات آينده يکي از انتخابات هاي پرشور است که حکايت از بصيرت بالاي مردم و دفاع جانانه از دستاوردهاي انقلاب و نظام دارد.
آزاد بخت گفت: دولت بستر انتخاباتي پرشور و فراگير را آماده کرده و در اين راستا از تمام توان ادارات و دستگاه هاي اجرايي استفاده خواهيم کرد تا اين انتخابات مهم به بهترين شکل انجام شود.
وي اظهار اميدواري کرد: همچنان که کانديداها احساس مسووليت کردند و به ميدان آمدند، مردم نيز مانند هميشه در روز 24 خردادماه بايد با حضور فراگير، دشمن شکن و حماسي خود برگ زرين ديگري به افتخارات مردم بيافزايند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.