امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه بهار معنویت با آغاز ماه رجب شروع می شود، گفت: لیلة الرغائب مقدمه ای برای لیلة القدر است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛حجت الاسلام علی رضایی در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد یک تکلیف است چرا که دشمنان نظام و انقلاب به دنبال توطئه و کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات هستند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت انتخابات شوراها نمی کاهد، افزود: عمل به قانون در تایید صلاحیت ها و برگزاری انتخابات باشکوه مد نظر مجریان قرار گیرد.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به نام نویسی یکصد داوطلب انتخابات شوراها در بیرجند ادامه داد: این احساس مسئولیت در سازندگی و پیشرفت انقلاب و اسلام بسیار مهم است.

وی به سالروز ولادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: مداحان و روحانیون باید توجه کنند در شادی اهل بیت(ع) شاد و در عزای آنها؛ عزادار باشیم.

وی همچنین با تاکید بر 25 اردیبهشت روز جهانی خانواده تصریح کرد: خانواده مهمترین کانون عشق، ایثار، شادابی و محبت است و باید در این کانون تاثیرگذار به بچه ها احترام گذاشت.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نبش قبر و هتک حرمت به ساحت مقدس حجر بن عدی گفت: این اقدام جنایتی بزرگ و برگ سیاه دیگری در پرونده دشمنان اهل بیت(ع) و افشای منطق جنایتکارانه وهابیت مبتنی بر بی حرمتی به مقدسات مسلمانان است./س

برچسب ها: حضور ، پرشور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.