رئیس ستاد برگزاری سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: فرهنگ قرآنی در انتخابات ریاست جمهوری رعایت شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی اظهار داشت: دین مبین اسلام به منظور حفظ استقلال خود این سه مورد را با محدودیت هایی مواجه ساخته و در سه هنر معماری، خطاطی و تلاوت قرآن کریم را در راستای ترویج این دین مبین معرفی می کند.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به فعالیت های فرهنگی این دانشگاه، اعلام کرد: بر خلاف دیگر دانشگاه های سطح کشور که فعالیت های فرهنگی در زمره فعالیت های فوق برنامه قرار می گیرد، فعالیت های فرهنگی و به خصوص قرآنی از جمله فعالیت های اصلی و بنیادی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به شمار می رود.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ قرآنی باید در تمام ابعاد زندگی انسان جلوه نماید، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری، باید بسیار مراقب دام های شیطان بود و با رعایت فرهنگ قرآنی، قرآنی زندگی نمائیم چراکه بسیاری از مسائل سیاسی همراه با غیبت و تهمت است و این امر خلاف فرهنگ قرآنی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.