استاد دانشگاه امام جعفر صادق (ع)گفت : هنر در هر زمینه ای که وارد می شود تاثیرات ماندگاری از خود بر جا می گذارد و سینما و تلویزیون هم درراه معرفی روحانیت می توانند قدم هایی بزرگ و ماندگار بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین توانایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش رسانه ملی در بیان ارزشها گفت : تلویزیون به عنوان رسانه ملی وظیفه بیان ارزشهای دینی و ملی را برعهده دارد با یک بررسی اجمالی بروی برنامه های تلویزیون در میابیم که رسانه ملی از طریق شبکه های مختلفی کمه در حوزه نمایش و ابعاد صوتی و تصویری راه اندازی کرده این رسالت خود را تا کنون انجام داده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : در مراسم هایی مانند یادواره شهدا و 22 بهمن و سایر برنامه ها شاهد پخش برنامه های متنوعی هستیم و به عنوان یک شهروند که در جامعه زندگی می کنم شاهد این موضوع هستم که رسانه ملی نقش خود را به خوبی ادامی کند و قشر جوان ر با رویداد هایی که در گذشته نه چندان دور در تاریخ کشورمان اتفاق افتاده است کاملا آشنا می کند .

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) اضافه کرد : فیلمهایی به صورت طنز در سینما ساخته می شود و نگاهی اینگونه به شخصیت روحانیت دارد که کارگردانان برجسته سینمای یران هم در این رابطه وارد شده اند و چنین تولیداتی را در صحنه اکران به مخاطبان عرضه می کنند.

حجت الاسلام محمد حسین توانایی با تاکید بر اینکه باید هنر ابزاری برای برقراری ارتباط تنگاتنگ میان جامعه و قشر روحانیت باشد اظهار داشت :هنر در هر زمینه ای که وارد می شود تاثیرات ماندگاری از خود بر جا می گذارد و سینما و تلویزیون هم در این راه قدم هایی برداشته اند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.