فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتخابات تجلی اراده مردم است که پایه های نظام را تثبیت و امنیت جامعه را تامین می کند.


ˈسعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن وظیفه روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و نقش این حوزه با محوریت انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: امسال در شهرستان دماوند علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می شود که این امر بر اهمیت موضوع بیش از پیش خواهد افزود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند اعتماد سازی در بین مردم را از ضرورت های انتخابات دانست و گفت: اجرای قانون انتخابات مهم ترین رکن در فرآیند آن محسوب می شود که شکل گیری هیات نظارت، تهیه اسامی معتمدان و بررسی صلاحیت ها در این میان مورد توجه است.

فرماندار دماوند به تشکیل ستادهای پشتیبانی، فناوری، نیروی انسانی و تدارکاتی انتخابات اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان دماوند پیش از سال جدید، با برگزاری چندین نشست، فعالیت خود را آغاز کرده و آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده دارد.

افشار نادری با بیان اینکه بسترهای انتخاباتی در دماوند برای مشارکت مردم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تامین شده است، افزود: ایجاد فضای آرام و مشارکت مردم، گروهها و نامزدهای انتخابات برای اجرای انتخابات سالم درچارچوب قانون بسیار مهم است.

فرماندار دماوند برگزاری انتخابات را مظهر تجلی حماسه سیاسی دانست و گفت: انتخابات پرشور و با نشاط در فضای آرام زمینه ساز حماسه اقتصادی می شود.

وی افزود: در اجرای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید از تمام ابزارهای لازم برای تشویق مردم به حضور پرشور و شعور و گسترده استفاده کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان این که قانون گذار موضوع ها و اظهار نظر در فرآیند انتخابات را به برگزارکنندگان انتخابات سپرده است، از رسانه ها و خبرنگاران خواست تا اطلاعات خبری خود را از منابع موثق دریافت کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.