کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: اگر وحدت اصولگرايان ضرورت داشته باشد بايد نامزدها عقلانيت به خرج دهند و به نفع کسي که مي‌تواند جهت گيري کشور را حفظ کند کنار بروند و بنده اميدوارم با کمک مردم ظرفيتي را ايجاد کنم که ديگران به نفعم کنار بروند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، "عليرضا زاکاني" کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران درباره ارتباط با علما و روحانيون اظهار داشت: ارتباط بسيار مناسبي داريم و جايگاه علما و مرجعيت را در نظام اسلامي جايگاه رفيعي مي‌دانيم، لذا اميدوار هستيم در واقع اين نگاه بتواند هم توفيقي در انتخابات داشته باشد و هم عملا نشان بدهد که معتقد به اين ارتباط و بهره‌مندي از محضر علما هستيم.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه در سال 88 شما موسوي و کروبي را جزو سران فتنه مي‌دانستيد اما اخيرا شنيده شده که عنوان کرده‌ايد موسوي و کروبي جزو سران فتنه نيستند اين تغيير موضع به چه دليل انجام شده است؟ اظهار داشت: اطلاع شما ناقص است من گفتم که موسوي و کروبي سران داخلي کشور هستند و سر فتنه نظام سلطه و امريکا است و موسوي و کروبي جرم مرتکب شدند و مستحق مجازات هستند.

زاکاني در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا حضور نمايندگان براي انتخابات لطمه‌اي به مجلس مي‌زند يا خير؟ تصريح کرد: نه چه لطمه‌اي؟

اين کانديداي احتمالي انتخابات ِآينده در پاسخ به سوالي مبني براينکه با توجه به رفاقتي که با حداد عادل داريد آيا به نفع وي کنار مي‌کشيد يا خير گفت: اين از سوالهاي خيلي بدي است که مي‌پرسيد بنده از علاقه مندان حداد عادل هستم و او را دوست دارم اما نامزد انتخاباتي هستم و مصرم ان شالله در انتخابات به پيروزي برسم.

وي درباره اينکه آيا به نفع شخص خاصي کنار مي‌کشد يا خير افزود: اگر وحدت اصولگرايان ضرورت داشته باشد بايد نامزدها عقلانيت به خرج دهند و به نفع کسي که مي‌تواند جهت گيري کشور را حفظ کند کنار بروند و بنده نيز اميدوارم با کمک مردم ظرفيتي ايجاد کنم که ديگران به نفعم کنار بروند.

اين داوطلب احتمالي انتخابات يازدهم در پاسخ به اينکه اگر شوراي نگهبان صلاحيت شما را رد کند واکنشتان به اين مسئله چه خواهد بود؟ گفت: بايد به نتايجي که شوراي نگهبان به آن دست پيدا مي‌کند احترام بگذاريم و آن را بپذيريم و از آنان تشکر کنيم البته بنده طي اين 34 سال کاملا مطيع قوانين بوده‌ام و هستم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار