کیمیایی امسال قصد ساخت "دست تنها" را داشت اما در کمال ناباوری، به مرحله ی ساخت نرسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طرف دارانش عادت کرده اند سالی چندبار خبرهایی درباره فیلم جدید او بشنوند، فیلم هایی که ساخت هر یک با دلیل و بی دلیل منتفی می شود.
کیمیایی امسال قصد داشت "دست تنها" را بسازد وقتی نام "سعید راد" به عنوان بازیگر اصلی این پروژه مطرح شد و خود راد هم مذاکره برای بازی در این فیلم را تایید کرد، دیگر دلیلی برای شک کردن به ساخته شدن این فیلم وجود نداشت اما در کمال ناباوری ، این بار فیلم جدید مسعود کیمیایی به دلیلی باور نکردنی به مرحله ساخت نرسید.
معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به کیمیایی پیشنهاد داد ب هجای "دست تنها" فیلم "تبعید سایه ها "را  بسازد.
"تبعید سایه ها" همان فیلمی است که کیمیایی سالها به دنبال ساختن آن است. اما به دلیل شرایط دشوار تولیدو نیاز به ساخته شدن دکور برای فیلمبرداری، تولید آن هربار به تعویق می افتد. اما ناگهان متولیان صدور پروانه ساخت، برای کارگردانی قدیمی و شاخص، تعیین تکلیف کردند که از ساخت آن منصرف شود و به جایش فیلمنامه قدیمی اش را جلوی دوربین ببرد.
پس از این ماجرا، خبرهایی مبنی بر ناخوشی حال کیمیایی دهان به دهان گشت اما خوشبختانه این خبرها چندان جدی نبود چون چندی بعد خبری درباره ی دیدار مسعود کیمیایی با حسن عباسی منتشر شد.
دلیل ملاقات کیمیایی با عباسی،  فراهم کردن شرایط ساخت فیلم جدید عنوان شد کسی نمی دانست عباسی دقیقاً چه جایگاهی در سازوکار تولید سینمای ایران دارد که برخی فیلمسازان برای تولید فیلم، پیش یا پس از دریافت پروانه ساخت به دیدار او می روند، اما به هر حال این دیدار خبر ساز شد، آخرین فیلم کیمیایی "جرم" بود که ساخت آن هم مشروط به تغییر زمان داستان به سالهای پیش از انقلاب بود ."جرم " در سال گذشته به شبکه خانگی آمد.
منبع : ماهنامه فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار