فرماندار ويژه ملاير و معاون استاندار همدان گفت: سنگر امروز ما در انتخابات ادامه سنگر دفاع مقدس است و در اين عرصه همچون رزمندگان دفاع مقدس نگاهمان به دشمن است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مصطفي آزادبخت  در جلسه اموزشي  آشنايي با قوانين انتخابات شوراهاي اسلامي جهت اعضا هيئت‌هاي اجرايي شوراهاي اسلامي شهرستان ملاير با اشاره به اينکه در انتخابات گذشته در طول انقلاب اسلامي و طبق قانون اساسي رعايت قانون اصلي‌ترين موضوع در برگزاري انتخابات بوده است، اظهار داشت: براي برگزاري انتخاباتي پرشور با حضور حداکثري مردم بايد به اصل انتخابات توجه کرد.
وي با استناد به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با متوليان برگزاري انتخابات کشور افزود: ايشان در آن ديدار با سخنان شيواي خود راه را براي همه روشن کردند و همه ما نيز موظف به حرکت در مسير روشن و راهي که رهبري برايمان ترسيم کرده‌اند، هستيم.
فرماندار ويژه ملاير و معاون استاندار ابراز کرد: مقام معظم رهبري در سخنان خود مسير را با اخلاص نشان دادند و راه شناخت دوست و دشمن و فتنه‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي را بيان فرمودند که در اين راستا متوليان امر بايد طبق فرموده‌ها و سخنان رهبري حرکت کنند.
وي در ادامه بر رعايت اصل امانتداري و صداقت در برگزاري انتخاباتي سالم مبتني بر رعايت قانون تأکيد کرد و گفت: در عرصه‌اي که اين امر مهم به شما واگذار شده، بايد با تمام تلاش وظيفه خود را به نحو احسن و مطلوب انجام دهيد.
آزادبخت بر حضور مستمر هيئت‌هاي اجرايي انتخابات در جلسات و تبادل نظر تأکيد کرد و افزود: سنگر امروز نيز کمتر از سنگر دفاع مقدس نيست، بلکه ادامه همان راه است.
وي تصريح کرد: کار بايد با اخلاص و براي خدا باشد، چراکه ما به عنوان متوليان برگزاري انتخابات در برابر کانديداها و مردم وظيفه داريم فقط طبق قوانين و انجام وظيفه بدون جانبداري از شخص يا اشخاص خاصي اين انتخابات را به سرانجام برسانيم.
فرماندار ويژه ملاير و معاون استاندار  خاطرنشان کرد: در اين عرصه حساسي که دشمن از هر راهي براي کمرنگ جلوه دادن انتخابات استفاده مي‌کند و هدف آن حضور حداقلي مردم در انتخابات است، متوليان بايد با آمادگي لازم بستر را براي حضور حداکثري و پرشور مردم در حماسه بزرگ فراهم کنند.
وي در پايان بر استفاده از همه امکانات و نيروي انساني مورد نياز براي برگزاري انتخابات در شهرستان تأکيد کرد و گفت: بيش از 5 هزار نفر در شهرستان ملاير شامل هيئت‌هاي اجرايي، مسئولان برگزاري انتخابات نيروهاي نظامي و انتظامي و ساير نيروها مسئوليت برگزاري امر خطير انتخابات را بر عهده دارند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.