قم/

حمله اسرائیل به سوریه ماهیت شورشیان سوریه را افشا کرد

آیت‌الله مکارم شیرازی حمله و تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به سوریه را محکوم کرده و گفتند: این حمله بسیاری از پرده ها را کنار زد و معلوم شد شورشیان سوریه که اسم ارتش آزاد را بر خود گذاشته اند همکار اسرائیل هستند و این حمله نیز به نفع آنها بود و معلوم شد دست شان با رژیم صهیونیستی در یک کاسه است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، این مرجع تقلید افزودند: این حادثه نشان داد کسانی که خود را ارتش آزاد سوریه نام می نهادند ارتش آزاد اسرائیل هستند و دولت های حامی که خود را دوستان سوریه می نامند حامی اسرائیل هستند و این تجاوز پرده های بسیاری را کنار زد.
ایشان با تاکید بر این که با نهایت تأسف روشن شد که بعضی از حکام مرتجع عرب و دولتمردان قطر، ترکیه و عربستان دست شان با اسرائیل در یک کاسه است،‌ این حمله ددمنشانه را با هیچ یک از موازین بین المللی و قانونی منطبق ندانستند.
آیت الله مکارم شیرازی از سکوت سازمان های بین المللی در قبال این تجاوز آشکار انتقاد کرده و یادآورشدند: مجامع بین المللی برای چه چیزی درست شده اند و فلسفه وجودی شان چیست؟ آنها ما را هم تهدید می کنند و این مساله نیز شرم آور است؛ آنها به چه میزان ما را تهدید می کنند؟ این نشان می دهد قانونی در دنیا حاکم نیست و دنیا به دوران قانون جنگل برگشته است.
معظم له تاکید کردند: باید ابعاد مختلف این مساله تبیین شود چراکه باطن بسیاری از حقایق ناپیدای تحولات سوریه را نشان داد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.