رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از حل مشکلات مربوط به بیمه دکل‌بندان گلوگاهی خبر داد و گفت:۱۰ میلیارد تومان به حساب وزارت رفاه واریز شد.

پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان‌های مختلف برنامه و مصوبه جدیدی نداریم، چون پایان کار دولت است.

وی افزود: در این سفر، مصوباتی که در سه سفر گذشته ابلاغ شد بازنگری می‌شود تا ببینیم مشکل مصوبات حل نشده یا نیمه‌کاره چیست.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه دولت، با برنامه و اعتبار و بودجه‌ای که در اختیار داشت آن را برای هر شهرستان و استان ابلاغ کرد،تصریح کرد: پارسال از شهریور به بعد مشکلات تحریم برای کشور ایجاد شد، دو سه قطعنامه سنگین در بخش خرید نفت و معاملات ارزی سرعت توسعه کار را از دولت گرفت.

پور هاشمی گفت: ما هم قبول داریم شأن مردم ما به واسطه حضور حماسی در همه صحنه‌ها و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، بیش از این‌ها است.

وی افزود: دولت، بیمه دکل‌بندان گلوگاهی را حل کرده است،10 میلیارد تومان به حساب وزارت رفاه واریز شد تا خانواده جان‌باختگان زیرپوشش قرار بگیرند.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تصریح کرد : در مجموع 39 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار تصویب شد که 10 میلیارد تومان پرداخت و 29 میلیارد تومان دیگر تا پایان دولت دهم واریز می‌شود./س

برچسب ها: واریز ، حساب ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.