مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری، از كسب رتبه برتر در 8 شاخص فرهنگی و معیارهای ارزیابی دانشگاه های پیام نور سراسر كشور در نیمسال اول تحصیلی 92 - 91 توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

ماشاء اله ایزدی گفت: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان مركزی، دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری، در برگزاری كرسی های آزاد اندیشی، همایش ها، مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری كلاس های اخلاق اساتید و برنامه تفریحی و اردوئی حائز رتبه برتر شد.

وی، بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، نماز، تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، فعالیت های قرآنی، انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی را از شاخص ها و موضوع های برنامه های فرهنگی عنوان كرد.

ایزدی در ادامه، از برگزاری بیش از یك هزار عنوان برنامه فرهنگی در دانشگاه های پیام نور استان چهارمحال و بختیاری طی نیمسال اول تحصیلی 92-91 خبر داد.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه دانشجویان پیام نور این استان از توانایی و استعداد بالایی برای كسب رتبه در رقابت های علمی و فرهنگی برخوردارند، از كسب رتبه سوم تیم رباتیك دانشگاه پیام نور بروجن در بین دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور كشور در مسابقات رباتیك دانشگاه های كشور در ماه گذشته خبر داد.

ایزدی افزود: در این مسابقات، دانشجویان دانشگاه پیام نور شهركرد نیز حائز رتبه پنجم شدند.

وی تصریح کرد: در جشنواره ملی حركت انجمن دانشگاه های كشور نیز انجمن علمی مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور شهركرد با ارائه اختراع 'شیر هوشمند' به همت 'سعید سهرابی' رتبه نخست را كسب كرد.

ایزدی با اشاره به فعالیت 11 واحد و مركز دانشگاه پیام نور در استان چهارمحال و بختیاری، این دانشگاه ها را مراكزی فعال و پیشرو در عرصه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های پیام نور كشور دانست و افزود: دانشگاه های پیام نور با شعار 'آموزش همه جا، همه وقت و برای همه كس' شرایط بروز استعداد ها در دانشجویان بومی را به خوبی فراهم كرده است.

هم اكنون 21 هزار نفر از جمعیت 45 هزار نفری دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه های پیام نور مشغول به تحصیل هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.