مردم انقلابی زاهدان ظهر امروز با تجمع در مقابل حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهرستان با مشت هایی گره کرده انزجار و اعتراض خود را مبنی بر اهانت به قبور صحابه پیامبر اسلام اعلام کردند

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،در این تجمع اعتراض آمیز که با راهپیمایی معترضان تا مقابل مسجد جامع زاهدان ادامه یافت شهروندان زاهدانی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر وهابی و مرگ بر اسرائیل خشم ونفرت خود را از اقدام تروریست ها اعلام کردند.

اهانت به صحابه برای خوش رقصی است

در این رابطه یکی از طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) در گفتگو با مهر اظهار داشت:پیوند ننگین میان تروریست‌ها و آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی هم اکنون در هتک حرمت مقابر اصحاب گرانقدر رسول اکرم (ص) رقم خورده است.

صادق سرگزی افزود:  این روزها اسلام نمایان آمریکایی خوش رقصی‌شان را در مقابل اربابانشان با توهین به مقدسات مسلمانان و پا گذاشتن بر اصول فقهی شیعه و سنی نشان می دهند.

وی اظهار داشت: این اقدامات در قلب کشور های مسلمان نشان از رعب و وحشت کفار از هیبت مسلمانان است.

زمان به رخ کشیدن قدرت مسلمانان فرا رسیده است

در تجمع ظهر امروزهمچنین یکی از کسبه زاهدان با بیان اینکه زمان به رخ کشیدن قدرت مسلمانان در دنیا فرا رسیده است گفت: ظاهرا بسیاری از کفار و در راس آن اسرائیل و آمریکا با مسئله جهاد در اسلام آگاهی ندارند.

احمد سرابندی افزود:وقت آن رسیده است تا با اعلام حکم جهاد از طرف مقام عظمای ولایت مسلمانان درس دندان شکنی به استکبار بدهند.

وی با بیان اینکه این اقدامات هر چند وقت یک بار برای عیار سنجی وحدت و اتحاد مسلمانان در دنیا انجام می شود گفت: استکبار می خواهد با این اقدام ببیند که هنوز وحدت بین مسلمانان پایداراست یا خیر؟

وی افزود: حضور مردم ایران وهمچنین سایر ملت های مسلمان دنیا در خیابان ها و دراعتراض به این حرکات مذبوحانه نشان خواهد داد که هدف امریکایی ها در خصوص ایجاد تفرقه در منطقه به سنگ خورده است.

اتحاد مسلمانان بیشتر می شود  

هادی طهماسبی نیز در تجمع اعتراض آمیز ظهر امروز به مهر گفت: علی رغم اینکه اقدامات فریبکارانه غرب در راستای ایجاد تفرقه و فروپاشی اتحاد مسلمانان است اما حرکاتی از این دست موجب اتحاد بیشتر در بین مسلمانان می شود.

وی ادامه داد: آدم هایی که در حال حاضر در دنیا مدافع حقوق بشر و حتی حمایت از حقوق حیوانات هستند مشاهده می کنید که حتی به مقدسات مسلمانان و قبور انسان های با کرامت و صاحب جایگاه در اسلام نیز احترام نمی گذارند.

وی افزود: این گونه اقدامات تنها از دست افرادی بر می اید که یا بواسطه دریافت پول و قدرت برای دیگران مزدوری می کنند و یا خویی از انسانیت نبرده اند و روحیه ددمنشی دارند.

اختلاف در سیستان و بلوچستان نسخه شکست خورده دشمنان اسلام است

یکی از راهپیمایان نیز با بیان اینکه اختلاف در بین شیعه و سنی نسخه شکست خورده ای برای توطئه های دشمنان اسلام و استکبار است گفت: در طی سال های گذشته توطئه های زیادی از جمله بمب گذاری در میان اقشار مردم وحدت شیعه و سنی را نشانه گرفت و در کفه آزمایش قرار داد و همواره تمامی دنیا مشاهده کردند که تا کنون خللی در این وحدت ایجاد نشده است.

علی سارانی گفت: عملیات های انتحاری در ایران، پاکستان،عراق و افغانستان نه تنها موجب اخلال در وحدت طوایف و مذاهب نشده است بلکه موجی از انزجار و نفرت در دنیا بر علیه اسرائیل و آمریکا ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار به خوبی با توانمندی ها و قدرت مسلمانان آشنا است و از بیداری اسلامی به شدت هراس دارد افزود: اگر به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مسلمانان تنها یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزند این کشور را سیل خواهد برد.

اسرائیل به دنبال شکستن خط مقاومت اسلام در سوریه است

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این تحصن اعتراض آمیز نیز گفت: سوریه مدت ها است که به خط مقدم مقاومت اسلام در برابر اسرائیل و کفار تبدیل شده است و لذا اسرائیل برای شکستن این خط از هیچ توطئه ای فروگذار نخواهد بود.

وی در گفتگو با مهر بیان داشت: از آنجا که اتحاد و مقاومت مسلمانان در کشور سوریه تمامی معادلات نظامی و توطئه های اسرائیل را بر هم ریخته است لذا این رژیم وحشی صفت دست به توطئه هایی می زند که نقش قبر اصحاب پیامبر از آن دسته است.

وی با بیان اینکه تمامی مردم ایران آماده جهاد در راه اسلام هستند گفت: وای بر زمانی که رهبر حکم جهاد دهد.

وی گفت: پس از 34 سال از پیروزی انقلاب دیگر برای تمامی برنامه ریزان غربی و شرقی مشخص شده است که این ملت در برابر تجاوز و یا بی احترامی به مقدسات خود واکنش نشان داده و تا اخرین قطره خون خود ایستادگی می کند.

وی ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس و جان فشانی های رزمندگان اسلام ایا درس عبرتی برای مستکبران نیست که این ملت در برابر هر گونه ظلم و توهین به خاک و یا مقدساتش کوتاه نمی اید؟

وی افزود: دیگر وقت آن رسیده است که مزدوران آمریکایی کمی در سیاست های خود تجدید نظر کنند و انهایی که دیگر ملت های دنیا را به ستیزه جویی و خشونت متهم می کنند خود در برابر این گونه اقدامات وحشیانه در مجامع بین المللی باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر تحصن اعتراض آمیز مردم زاهدان که با حضور هزاران نفر از مقابل حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تا مقابل مسجد جامع زاهدان ادامه داشت با قرائت قطعنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در اعتراض به اهانت تروریست های وهابی پایان یافت./ک

برچسب ها: هتک ، زاهدان ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.