رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از افتتاح مجتمع های 10 گانه اسکان اضطراری بوستان های شهر تهران به منظور ارتقای توان آمادگی مدیریت شهری در مقابله با حوادث طبیعی در هفته آینده خبر داد.

عزیزاله رجب زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ارتقای آمادگی مدیریت شهری برای رویارویی با سوانح طبیعی، توانمند سازی فضای شهری برای ارائه خدمات در شرایط بحران، ساماندهی بوستان ها برای ارائه خدمات در شرایط بحران و رونق گردشگری از جمله اهداف اجرای این طرح در 10 بوستان بزرگ و حاشیه ای شهر تهران واقع در مناطق 13، 15، 19، 20، 21 و 22 است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به ظرفیت استان این 10 مجموعه، اظهار داشت: ظرفیت استان این 10 مجموعه 17 هزار متر است که بر اساس استانداردهای جهانی احداث شده و در عین حال این ظرفیت قابل افزایش است.

جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران شهر تهران، تصریح کرد: هزار و دو نقطه فضای دارای توان اسکان اضطراری شامل بوستان های شهری، ورزشگاه ها و محیط های آموزشی در سطح محلات شهر تهران شناسایی شده است.

رجب زاده خاطر نشان کرد: کامل ترین و مجهزترین مجتمع اسکان اضطراری در بوستان چیتگر با همکاری شهرداری منطقه 22 اجرا شده است که این مجتمع هفته آینده افتتاح می شود./ل

برچسب ها: پیشگیریب ، اسکان ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار