معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال این اداره موفقیت‎های زیادی نظیر انتخاب به عنوان یکی از سه استان برتر در پروژه مهر و هوشمندسازی مدارس، رتبه اول در تولید محتوای الکترونیک و صعود 4 پله‎ای در کنکور سراسری داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا بحرینی صبح امروز در همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: برای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و پیروی از ولایت فقیه باید با هوشیاری و بصیرت کامل وارد صحنه شویم.

وی تصریح کرد: کشور ما در ابعاد بین‎المللی، ملی و آموزش و پرورش دارای موقعیت خاص و منحصر به فرد بوده است و باید با مشارکت حداکثری حماسه‎ای دیدنی و ماندگار بیافرینیم.

بحرینی افزود: سال تحصیلی گذشته سالی ویژه و مثال زدنی بود که با مشارکت فرهنگیان با زیبایی‎هایی رقم خورد که در عمر آموزش و پرورش بی‎سابقه است و با افتخار سر خود را بالا گرفتیم و با رونمایی از سند تحول بنیادین شادی و لبخند را در چهره مبارک رهبر فرزانه انقلاب مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: امسال آموزش و پرورش استان بوشهر موفقیت‎های زیادی نظیر انتخاب به عنوان یکی از سه استان برتر در پروژه مهر و هوشمندسازی مدارس، رتبه اول در تولید محتوای الکترونیکی، صعود 4 پله‎ای در کنکور سراسری، رتبه دوم کشوری در توسعه فنی و حرفه‎ای و درخشش در المپیادهای کشوری داشته است و سال آینده سال سرنوشت سازی خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: نیازمند مشارکت فرهنگیان در همه صحنه‎ها هستیم و امیدواریم به جایی برسیم که جامعه از ما قدردانی کند زیرا تکریم معلم تکریم علم و دانایی و خود جامعه است هر چند که دین معلم را نمی‎توان با اقدامات مادی ادا کرد.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون نیز با اشاره به جایگاه و مقام معلم خواستار حضور و مشارکت فرهنگیان در عرصه‎های مختلف نظام شد.

کفیل اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با تقدیر از تلاش فرهنگیان گفت: معلمان امروز در دو عرصه یادگیری و یاددهندگی فعالیت می‎کنند و با استفاده از روش‎های نوین و بهره‎بردن از مدیریت مشارکتی و اهداف مشترک و کلان در زمینه پیشبرد چشم‎انداز کشور پیشتاز و فعال هستند.

بهرام حسینی‌پناه افزود: منطقه بردخون در زمینه‎های هوشمندسازی مدارس، استفاده از امکانات نوین و هوشمند، حضور دانش آموزان در مسابقات فناوری نانو و جوان خوارزمی، درخشش در المپیاد علمی، کسب رتبه سوم کنکور، رتبه برتر پروژه مهر و رتبه اول ارزیابی واحدهای اداری موفقیت داشته است.

در ادامه با تقدیم هدایایی از 14 نفر از معلمان نمونه استانی و منطقه‎ای و رتبه‎های برتر استانی و کشوری تقدیر شد.
برچسب ها: بوشهر ، علمی ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.