عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از طرح مشکلات کارکنان مخابرات روستایی در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن و مرتفع شدن این مشکلات در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال الدین پیرموذن در پیرو تجمع جمعی از کارکنان مخابرات روستایی در مقابل مجلس، برای اعتراض به مشکلات بیمه‌ای و قرارداد‌هایشان، افزود: مشکلات بیمه‌ای و قراردادی اینافراد دغدغه مهمی است که با توجه به افزایش تورم و قیمت‌ها، این قشر را دچار مشکلات عدیده کرده است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئله کارکنان مخابرات روستایی در کمیسیون صنایع و معادن مطرح می‌شود و در روز‌های آتی نیز تلاش‌هایی برای طرح این موضوع در سایر کمیسیون‌ها و کمیته‌های مرتبط مجلس انجام می‌شود و جای امیدواری دارد مشکلات این عزیزان هرچه زودتر مرتفع شود.

پیرموذن، ادامه داد: مطالبات مردمی باید در مجلس ولایتمداری که برآمده از آراء ملت است، پاسخ داده شود و با توجه به روحیه محرومیت‌زدایی نمایندگان ملت و کیاست رئیس مجلس، با انجام کار کارشناسی بیشتر این مشکل کارکنان مخابرات روستایی به زودی مرتفع خواهد شد.

گفتنی است، کارکنان مخابرات روستایی که در شرایط دشوار مشغول به کار هستند، علی‌رغم فعالیت چند ساله همچنان فاقد بیمه هستند و تقاضا دارند طبق ماده واحده ۹۹قانون کار قرار داد مستقیم با شرکت مخابرات داشته و تحت الشمول این قانون قرار گیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.