مدیرعامل شرکت مخابرات از پیشگامی این شرکت در تحقق شهر الکترونیک در قم خبر داد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید اسدا... دهناد در نشستی صمیمی با شهرداران مناطق هشتگانه و معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری قم به چشم انداز استان قم در افق ۱۴۰۴اشاره کرد وگفت: بر اساس این سند شهر قم باید تا آن زمان به شهر الکترونیک تبدیل شود، از این رو شرکت مخابرات بسیاری از زمینه های لازم را جلوتر از برنامه فراهم کرده است.
وی پوشش صد درصدی شبکه تلفن همراه و بالا بودن ضریب نفوذ اینترنت در قم را از جمله مصادیق پیشگامی این شرکت در تحقق شهر الکترونیک عنوان کرد و افزود:وجود کانال های ارتباطی در اکثر خیابان های شهر،امکان اجرای فیبر نوری ،امکان ارسال اطلاعات تصویری و بسیاری از امکانات دیگر،شرکت مخابرات را برای تحقق اهداف سند چشم انداز قم،به پیشگام ارائه این امکانات تبدیل کرده است.
دهناد خواستار همکاری و تعامل جدی شهرداری قم برای تحقق شهر الکترونیک شد و خاطر نشان کرد:در صورت فراهم کردن امکانات،شرکت مخابرات می تواند نسبت به نصب اینترنت پرسرعت بی سیم در بوستان ها،ایجاد فیبر نوری بین سازمانها و مناطق شهرداری،اطلاع رسانی عمومی و منطقه ای در موارد ضروری ،نظارت و کنترل ترافیک با مرکزیت واحد و بسیاری از خدمات دیگر اقدام نمایند.
دهناد ارائه سرویس لازم به شهروندان قم را شایسته مردم این شهرکه خاستگاه انقلاب است توصیف کرد و گفت:گسترش این خدمات باعث افزایش رفاه عمومی ،کاهش هزینه های مردم و دولت و افزایش سرعت در انجام امور شهری می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.