مدیرکل امور سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: آنچه امروز در بحث حماسه سیاسی می تواند ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند، انتخابات است.

علی اکبر فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به موقعیت شهر های دماوند و فیروزکوه اشاره کرد و افزود: آنچه امروز می تواند برای ما از اولویت ها باشد، توجه به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری است تا سرلوحه کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرهای دماوند و فیروزکوه با توجه به مجاور بودن دو محور ترانزیتی به سوی شمال کشور، ظرفیت مطلوبی را در بخش اطلاع رسانی و تبلیغات دارند که می توان از این ظرفیت در راستای آگاه سازی بیشتر مردم بهره جست.

مدیرکل امور سیاسی و انتظامی استانداری تهران در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم و معزز رهبری، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب، انتخابات مظهر حماسه سیاسی و مظهر اقتدار نظام اسلامی و مظهر آبروی نظام است؛ پس این ما هستیم که با حضور گسترده خود در صحنه این آبرو را که به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ریخته شده است، حفظ کنیم.

این مقام مسوول نقش ولایت فقیه را ارزشمند و نعمتی ماندگار خواند و گفت: امروز کشورهای مسلمان جهان چشم به ایران اسلامی دوخته اند، پس با شکرگذاری به درگاه الهی به واسطه نعمتی چون ولایت فقیه، توطئه های دشمن را خنثی و پرشور تر از گذشته به میدان خواهیم آمد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.