چهاردهمين کنگره ملی خوردگی از روز سه شنبه 24 تا پنجشنبه 26 ارديبهشت ماه سال جاری در پرديس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنکاران،  خوردگی درصنايع نفت، گاز و پتروشيمی،  خوردگی در صنايع نيروگاهی اعم از حرارتی، هسته ای، توليد پراکنده ، خوردگی در صنايع فولاد، خودروسازی، حمل و نقل ريلی و زير ساخت های شهری، وردگی در صنايع دفاعی و هوافضا، خوردگی در سامانه های آب و فاضلاب، وردگی در دماهای بالا، وردگی ميکروبی و بيومواد  از جمله محورهای این  کنگره  است.
 
روش های جلوگيری از خوردگی (پوشش ها، بازدارنده ها، حفاظت کاتدی و آندی، انتخاب مواد، روش های نوين پايش ، کنترل خوردگی و آزمايش های خوردگی، ديريت و ارزيابی ريسک خوردگی در مراحل طراحی و بهره برداری، حقيق و توسعه در علم و فناوری خوردگی، وردگی در صنايع و تاسيسات دريايی، اسکله و کشتی سازی، فناوری نانو و خوردگی، و خسارت های زيست محيطی ناشی از خوردگی از دیگر محورهای چهاردهمين کنگره ملی خوردگی است.

یادآور می شود، چهاردهمين کنگره ملی خوردگی از روز سه شنبه 24 تا پنجشنبه  26 ارديبهشت ماه سال جاری در پرديس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار می شود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، خوردگی ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار